Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Orginal og ubruklig lav, eller m-front :D

hmm senke den mest mulig med org front, kan man ikke få ei anna leppe under den ?. evntuelt m front er vell m5 de?

Skrevet
Jeg liker M5 fanger med carbon leppe :)

ja har å sannsen for det men det har jo nesten "alle", så lyst te å prøve noe anna!:P.

er det ikke en liste på en rekke fangere ?

Skrevet

Har jo endel forskjellige fangere, men de fleste er enten ræva passform eller ser bare dårlig ut..

Alpina

alpina_b10_v8_angular_front.jpg

Aerodynamic

2778329769_820b25cf2c.jpg

2778328657_d94826f5aa.jpg

M5 fanger og Exotictuning leppe

98601d1265351207t-how-many-front-bumper-front-bumper-lip-exists-e39-m5-img_7547.jpg

M5 fanger og ACS splittere

Pictures%20129%20copy.jpg

M5 fanger og Hamann leppe

M5%20Photoshoot%20012%20copy.jpg

M5 fanger og Discovery Automotive leppe

98672d1265479983t-how-many-front-bumper-front-bumper-lip-exists-e39-m5-frontspoiler.jpg

Skrevet

M-sport fanger (de har en linje i midten av fangeren i forhold til M5) og Hamann leppe.

Sotefilm eller sotespray på lyktene.. Får ikke kjøpt slike som er fullsotede hvertfall :)

Skrevet
M-sport fanger (de har en linje i midten av fangeren i forhold til M5) og Hamann leppe.

Sotefilm eller sotespray på lyktene.. Får ikke kjøpt slike som er fullsotede hvertfall :)

lyst til å gi meg en link der de selger den fangeren?. ble litt freelst!. men leppa må jeg ta litt senere! pga skal igjennom eu og sånn.

men, bare vanlig sote film på ?. sånn som man bruker på rutene?.

Skrevet

lyst til å gi meg en link der de selger den fangeren?. ble litt freelst!. men leppa må jeg ta litt senere! pga skal igjennom eu og sånn.

https://www.koed.no/ Har fanger til deg. Tror GS har mørk film til lyktene

billede.asp?billede=4330_1_46333.jpg&map=1

Skrevet

https://www.koed.no/ Har fanger til deg. Tror GS har mørk film til lyktene

billede.asp?billede=4330_1_46333.jpg&map=1

jækla vansklig å velge enkli, bli enten denne, eller m5 fanger om ikke blir det ac leppe under den orginale!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...