Tooris Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 har ikke aning åssen fanger jeg skal handle, så åssen syntes dere kler bilen best?. evntuelt bilder hadde ikke vært feil
Tooris Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Orginal og ubruklig lav, eller m-front hmm senke den mest mulig med org front, kan man ikke få ei anna leppe under den ?. evntuelt m front er vell m5 de?
Tooris Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Jeg liker M5 fanger med carbon leppe ja har å sannsen for det men det har jo nesten "alle", så lyst te å prøve noe anna!. er det ikke en liste på en rekke fangere ?
-Erik- Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Om du ser på bilen til Mikael-B her på forumet så har han en list under org fangeren. Bilen er forøvrig også lav
Mikael-B Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Har jo endel forskjellige fangere, men de fleste er enten ræva passform eller ser bare dårlig ut.. Alpina Aerodynamic M5 fanger og Exotictuning leppe M5 fanger og ACS splittere M5 fanger og Hamann leppe M5 fanger og Discovery Automotive leppe
Tooris Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 tusen hjertlig!. blir m5 fanger med en av de to nederste leppene jaffal.
Tooris Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 åssen fanger er dette?. og hva har han gjort med lyktene,? jeg vill å ha dem sånn!
Mikael-B Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 M-sport fanger (de har en linje i midten av fangeren i forhold til M5) og Hamann leppe. Sotefilm eller sotespray på lyktene.. Får ikke kjøpt slike som er fullsotede hvertfall
Tooris Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 M-sport fanger (de har en linje i midten av fangeren i forhold til M5) og Hamann leppe.Sotefilm eller sotespray på lyktene.. Får ikke kjøpt slike som er fullsotede hvertfall lyst til å gi meg en link der de selger den fangeren?. ble litt freelst!. men leppa må jeg ta litt senere! pga skal igjennom eu og sånn. men, bare vanlig sote film på ?. sånn som man bruker på rutene?.
-Erik- Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 M-sport fanger (de har en linje i midten av fangeren i forhold til M5) og Hamann leppe.Sotefilm eller sotespray på lyktene.. Får ikke kjøpt slike som er fullsotede hvertfall lyst til å gi meg en link der de selger den fangeren?. ble litt freelst!. men leppa må jeg ta litt senere! pga skal igjennom eu og sånn. men, bare vanlig sote film på ?. sånn som man bruker på rutene?. https://www.koed.no/ Har fanger til deg. Tror GS har mørk film til lyktene
Tooris Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 M-sport fanger (de har en linje i midten av fangeren i forhold til M5) og Hamann leppe.Sotefilm eller sotespray på lyktene.. Får ikke kjøpt slike som er fullsotede hvertfall lyst til å gi meg en link der de selger den fangeren?. ble litt freelst!. men leppa må jeg ta litt senere! pga skal igjennom eu og sånn. men, bare vanlig sote film på ?. sånn som man bruker på rutene?. https://www.koed.no/ Har fanger til deg. Tror GS har mørk film til lyktene jækla vansklig å velge enkli, bli enten denne, eller m5 fanger om ikke blir det ac leppe under den orginale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå