E46Martin Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 Nå har eg dullet litt med bilen... Kastet de vite blinklysene fremme, erstattet de med mørke. Liten søt vinge bakpå luken, lakkert i bilens farge. Angel eyes. Led skiltlys og masse annet kask... Men, så kommer saken, hater de svarte listene rundt bilen for å si det mildt! Er det mulig å få disse lakkert? Noen som har gjort dette tidligere? Overflaten er jo "ru" og eg hadde en tanke om å få de helt glatt som resten av bilen... ? Erfaring noen?
SweetBMW Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 Disse er mulig å få lakkert ja.. gjort dette selv på min slik ble det:
satelite Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 Hvordan er det å spakle disse bort? Så døren blir "clean"?
Thundercoil Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 Bør ikke sparkles på! klumpete kanaler bør ikke sparkles slett heller. Enkelte fangere har litt struktur nederst, disse kan man slipe litt, og spraye på en slags filler, deretter grunning og så lakk. Du finner lister som er slett og fin på nettet. Sats heller på det, og lakk i vei!
E46Martin Posted March 16, 2011 Author Posted March 16, 2011 Må eg med andre ord kjøpe noen andre lister for å få bra resultat?
SweetBMW Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 sparkle disse bort bør du i hvertfall ikke gjøre da du aldri vil få ut vinduet ditt eller bytta lås eller noe :=) Ene skrua for å få ut ruta sitter skrudd fra forsiden gjennom døra på en måte. Må stikke inn pipa gjennom et hull i døra for å komme til så om du sparkler igjen... Ja du skjønner tegninga
Recommended Posts