Gå til innhold

Bmw 850 selges


 Share

Anbefalte innlegg

Meget pen 850 vurderes solgt.

Nylig EU godkjent.Ny lakk 2010 grunnet div striper/sår.Byttet utvendige lister rundt vinduer/takluke/sider.Ca 40000,-

Ikke vinterkjørt.Lagret i garage.

10x20 og 8,5x20 Sommerhjul.Helt strøkne dekk.Noe steinsprut i felger.Kjøpt høsten 2008.Ca 40000,-

Eibach pro senkefjærer.Orginal edc dempere.

Montert csi frontfanger.

Chipet til ca 330 hk.Kjørt 1000 km etter chip.(orginale følger med)

Byttet ratt til mindre sportsratt m/airbag.

Full servicehistorikk på bilen.

Meget påkostet oppgjennom årene.Bla overhaling av topper,med skifte av register.

Komplett nytt soltak.

Ny el rullegardin.

Overhalt ac anlegg.

Ny pioneer cd spiller.Byttet alle høyttalere til focal.Utført hos Bilradiospesialisten.

Alle feil/mangler har blitt reparert underveis.

Alle orginaldeler følger med.

Veldig godt utstyrt.El oppvarmete seter,oppvarmete speil,el justerbare dempere,el rullegardin i bakrute,el seter m/memory,el justering av ratt.

Meget velholdt bil.240000,- Årsavgift betalt.

Ønsker kun seriøse henvendelser/bud.

Ta kontakt på tlf eller mail

90011354 kalandseidet@hotmail.com

qwquuxsd7w626jbafy1a.jpg

o0w6e9madxppwo0nqmfh.jpg

s5xylk3dnvhst8p8a2nz.jpg

535ykkewh5f7rusorfli.jpg

efpx4dgw7fipsg8n2iaj.jpg

0gplk9jiklyqy6held24.jpg

nsl63z8g98zvna4dscbp.jpg

spu50y28j5cq8ppums4k.jpg

70j2d5v9hpaf5bdym2co.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens et dumt spørsmål, men jeg tar sjansen. Kan man bruke en 850 som hverdagsbil, eller er dette å banne i kjerka? Mye av kjøringen min er en snau halv time i 70-80 til og fra jobb. Er dette greit for bilen, eller trenger den lenger og hardere kjøring når man først skal lufte den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg brukte bilen hver dag i hele sommersesongen ifjor.Ca 20 min til jobb.Bilen er til for å brukes.Kan ta godt vare på den for det.Også en lengre tur innimellom gjør jo ingenting.Er jo en utrolig komfortabel bil å kjøre,og har det meste av utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt tre somre og ikke hatt noen større utgifter.normal service,skiftet en bremsetrykkbombe,fordelerlokk og pluggledninger,og fikset en oljesvetting fra bunnpanne.Er faktisk en av de bilene jeg har hatt minst utgifter på.Har brukt en del penger på kosmetiske ting,men ikke noe jeg var nødt til å gjøre.Bare for min egen del:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbruk varierer litt med stand på motor, tennplugger osv. Jeg kjører min på 1,1 - 1,2 på pen langkjøring. 1,6 blandet høres riktig ut.

Ved pen kjøring bruker ikke motoren så mye, men ved pådrag drikker den veldig godt. Jeg kan kjøre 5-6 mil med 1.1 i forbruk for så å hoppe rett opp på 1.3+ etter et par min bykjøring. I tillegg etter hva jeg har hørt så er motorstyringen fra fabrikk ganske dårlig, så ved en remap av innsprøytninga kan man nok få vesentlig lavere forbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wokke, en Tysker har chip som gir store forbedringer ja, om drivstofføkonomien bli så mye bedre er nok ikke så sikkert.

Han har derimot en annen nyvinning som definitivt bedrer drivstofføkonomien.

Den største årsaken til det høye forbruket er at automatkassen ikke går i lock-up før ved 90km/t.

Noe som betyr at man vaser vekk masse krefter i torque converteren under typisk norsk kjøring.

En ny modul er derfor utviklet som tvinger kassen i lock-up i alle gir ved 40km/t. rein uoffisiell testing viser en reduksjon på 0.2l på mila på blandet kjøring i Tyskland.

Jeg sliter med 1,6 på min, men jeg har 3.45 bakstilling istedet for original 3.15 så der ligger nok mye av årsaken.

Jeg får også min ned rundt 1,2 på langkjøring.

Motorstyringen er elendig, den forer 3 og 3 sylindre med bensin samtidig bl.a.

Overgang til datasprut vill kunne gi store forbedringer i forbruk, og effekt.

Til en original bil er Wokke chippene desidert best på markedet og parer man den med den nye girkasse modulen for de med automat får man en mye morsommere bil å kjøre, som også blir litt billigere i drift.

Jeg har hatt min i 4 år, har bytta vannpumpe dempere og noen foringer bare, så ikke så dyr å drifte nei.

budsjettet for frivillige oppgraderinger og utlegg ser derimot helt anneledes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...