Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åpner tråden igjen ! :)

Hva betyr "snøkrystallen" på varmeapparatet ? AC eller noe annet ?

trykker på den men blir aldri kaldt i bilen, har AC men hvor skrur man den på ? tom får gass ?

Skrevet

Hei joakim

løsningen ligger nok mellom de 2 luftekanalene over cd spilleren din, der har du et hjul som du kan skyve opp og ned, jeg tipper det står på max varme, hjalp i hvertfall hos meg da jeg skrudde det ned ;)

angående det snø ikonet så er det avdugging, det vil si hvis du har dugg på ruta de og ruten din blir våt invendig trykker du bare på snøkrystallen og vannet vil tørke :D

Skrevet

Takk for info om den snøkrystallen :) !

vet det at jeg kan snurre på det hjulet til at det kommer kaldt derfra , men det kommer fortsatt varme på beina og på front ruta , tar jeg bort varmen på beina og frontruten kommer det varme ut på de to luftekanalene som det hjulet viser "kaldt" på . skjønner ingen ting ...

hørte noen om at jeg måtte lufte radiatoren , kan det stemme ?

Skrevet

La oss si at jeg hadde samme problem som du hadde nå.....

Hvorfor slette den? Vis alle skulle slette trådene dem startet så hadde det ikke vært no forum.. Hadde ikke vært tråder helder.... :roll:

Skrevet

Drit i å sett tråder til slett! Dette er noe jegog lurer på. Har hørt mye rart om den snøkrystall knappen. Non som kan bekrefte hva den er til

• 3 weeks later...
Skrevet

Det står garantert i instruksjonsboka di, jeg den er vel av og på AC tror jeg :) har E46 selv, men har bare hatt den siden februar så har ikke prøvd snøkrystallknappen ennå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...