e30_joakim Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Åpner tråden igjen ! Hva betyr "snøkrystallen" på varmeapparatet ? AC eller noe annet ? trykker på den men blir aldri kaldt i bilen, har AC men hvor skrur man den på ? tom får gass ?
StianA Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Hei joakim løsningen ligger nok mellom de 2 luftekanalene over cd spilleren din, der har du et hjul som du kan skyve opp og ned, jeg tipper det står på max varme, hjalp i hvertfall hos meg da jeg skrudde det ned angående det snø ikonet så er det avdugging, det vil si hvis du har dugg på ruta de og ruten din blir våt invendig trykker du bare på snøkrystallen og vannet vil tørke
e30_joakim Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Takk for info om den snøkrystallen ! vet det at jeg kan snurre på det hjulet til at det kommer kaldt derfra , men det kommer fortsatt varme på beina og på front ruta , tar jeg bort varmen på beina og frontruten kommer det varme ut på de to luftekanalene som det hjulet viser "kaldt" på . skjønner ingen ting ... hørte noen om at jeg måtte lufte radiatoren , kan det stemme ?
e30_joakim Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 ingen som har vært borti dette før ?
e30_joakim Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 har "lufta" kjølesystemet nå , ser ut til å virke nå !
Alpejohn Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 La oss si at jeg hadde samme problem som du hadde nå..... Hvorfor slette den? Vis alle skulle slette trådene dem startet så hadde det ikke vært no forum.. Hadde ikke vært tråder helder....
Bellen Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Hehe... Dette snøikonet du har, er bryteren for stopp og start av aircondition
stianly Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Drit i å sett tråder til slett! Dette er noe jegog lurer på. Har hørt mye rart om den snøkrystall knappen. Non som kan bekrefte hva den er til
e30_joakim Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 den er ikke slettet nå men jeg har ac på bilen , men hvor er knappen ? vis snøkrystallen er noe annet enn ac
Myrvangen Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Det står garantert i instruksjonsboka di, jeg den er vel av og på AC tror jeg har E46 selv, men har bare hatt den siden februar så har ikke prøvd snøkrystallknappen ennå
stianly Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Skjønner ikke mye av tysk så.. Noen som har annet språk som kan sjekke
Myrvangen Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 legg ut hva som står så kan vi slenge det inn i google translate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå