Gå til innhold

Søker jobb i akershus, noen som vet om noe?

ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Vurderer og søke ny jobb, har jobbet som billakkerer, og har tenkt til og prøve noe nytt!

Vurderer kanskje budbil, lager e.l

Har førerkortklasse b, snart med henger.

Truck ; t1,t2,t4

Skrik ut hvis du vet om noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vurderer og søke ny jobb, har jobbet som billakkerer, og har tenkt til og prøve noe nytt!

Vurderer kanskje budbil, lager e.l

Har førerkortklasse b, snart med henger.

Truck ; t1,t2,t4

Skrik ut hvis du vet om noe :)

Bud- og transportbransjen bærer litt preg av cowboy-tilstander (ihvertfall i Oslo m/omegn), så hadde jeg vært deg ville jeg unngått budkjøring. Du kan tjene store penger på kort tid med mye jobbing i perioder, men på sikt blir du slitt ut. Det er mye svindel og bedrag, og helst burde man ha lang erfaring og ha opparbeidet seg faste kunder.

Du får deg nok en tryggere jobb som f.eks truckfører der du har normale arbeidsforhold, dog er det kanskje litt kjedeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget kloke ord werther, men som sagt, åssen tror du det er f.ekd og ta lastebillappen gjennom et firma e.l? Har kjennskap til et firma, men de har ikke godkjenning til l lappen, men får da variert kjøring, nattdistrubsjon, grus/tømmerkjøring/ tømming på dagtid, begynner kl. 09.00 tidlig.

Blir da bytte omtrent hver uke etter ubestemte kjøreforhold, synes dette høres meget bra ut, som sagt innebærer truck kjøring innen distrubisjon pga. Lasting o.l av last, noe jeg tror jeg kommer til og trives med, + snøbrøyting med 50% tillegg i timen, da dette gjelder noen dager i uken, + 130% i helgene.

Hva tror du om dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...