Bammen Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Noen som vet om det er noen på sørlandet som har peiling på solfilm eller toning? Mvh: Bammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Når du ringer Audio-Art for TV i bilen din kan du høre om det samme der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Åna-solfilm! Holder til i flekkefjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Åna-solfilm! Holder til i flekkefjord Disse er ganske billig og gir 10års garanti på ripe og sånn. En jeg jobber med fikk akkurat lagt på film på 7ruter og betalte 2500kr, resultate ble utroli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men trenger man ta ut rutene før man soter de, eller er det mulig å få et ok resultat uten å ta ut rutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Lettest hvis du har ut rutene. Blir det ikke så my jævla bask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men trenger man ta ut rutene før man soter de, eller er det mulig å få et ok resultat uten å ta ut rutene? Trenger ikke å ta ut rutene nei, sotefilmen trykkes bakom pakninger så resultatet blir like bra bare du finner noen som kan det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men trenger man ta ut rutene før man soter de, eller er det mulig å få et ok resultat uten å ta ut rutene? Trenger ikke å ta ut rutene nei, sotefilmen trykkes bakom pakninger så resultatet blir like bra bare du finner noen som kan det Vet du om noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men trenger man ta ut rutene før man soter de, eller er det mulig å få et ok resultat uten å ta ut rutene? Trenger ikke å ta ut rutene nei, sotefilmen trykkes bakom pakninger så resultatet blir like bra bare du finner noen som kan det Vet du om noen? Personlig så soter jeg rutene mine selv! Men jeg vet om mange som bruker Åna-solfim i flekkefjord, jeg har sett resultatet dems og det er BRA! Gode garantier også! Han har smått begyntå foliere hele biler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titansølv Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Jeg skal hente ut min bil idag hos en i Drammen. Har har tonet 7 ruter på min e60. Spent på resultatet. Rene fine lokaler og profesjonelt arbeid og materiell. Kun 4000,-kr. Synes dette var billig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå