E46Martin Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Har gitt opp orginal spilleren i bilen! så nå vil eg ha en skikkelig sak! Sikler på 2-din, men stusser på om det er mulig å gjøre det i min bil! Den har nemelig den gamle typen skru knotter på varme ol. er det mulig å flytte dette ned i hylla under? Altså nedenfor hvor de står i dag ? ser det er en del som har gjort dette, men da med eletrisk styring av vifte og varme =) Det er snakk om en e46 318i 1998 mod 4-d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Den kan flyttes ned uten problemer. Må bare bytte holder slik at den passer inn under. Finnes egen vare på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Martin Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 noen ide på hvem som selger noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Martin Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Martin Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 http://audiocom.no/sider/butikk.asp?lis ... ursiv=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 mye letter og finere å sette inn dynavin eller lignenede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 for å flytte ac panelet så finner du det hos gs, koed og schmiedmann. tips til 2din spiller vil vere å montere Dynavin sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Martin Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Tar opp igjen denne tråden da lommeboken ble tom og saker og ting ble lagt på is... men er det noen som har flyttet de manuelle justeringsbryterene til vifte anlegget i bilen? Eg har ikke ac i bilen og det er manuelle vribrytere. Finner ikke ombygningskitt til dette, men håper at det finnes... Planen var som sagt tidligere å få inn en dynavin spiller, men, må først vite om det går ann å flytte disse bryterene ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hland Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Hei! Som fersk BMW-eier og ny på forumet her, sitter jeg og leker med tanken om å gjøre akkurat det samme, altså å flytte ned vippebryterne og installere Dynavin. For å flytte AC-kontrollpanelet et hakk ned tror jeg man trenger denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå