Gå til innhold

dobbeldin i e46 med manuell just. på varme ?

Anbefalte innlegg

Har gitt opp orginal spilleren i bilen! så nå vil eg ha en skikkelig sak! Sikler på 2-din, men stusser på om det er mulig å gjøre det i min bil! Den har nemelig den gamle typen skru knotter på varme ol. er det mulig å flytte dette ned i hylla under? Altså nedenfor hvor de står i dag ? ser det er en del som har gjort dette, men da med eletrisk styring av vifte og varme =)

Det er snakk om en e46 318i 1998 mod 4-d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Tar opp igjen denne tråden da lommeboken ble tom og saker og ting ble lagt på is... men er det noen som har flyttet de manuelle justeringsbryterene til vifte anlegget i bilen? Eg har ikke ac i bilen og det er manuelle vribrytere. Finner ikke ombygningskitt til dette, men håper at det finnes...

Planen var som sagt tidligere å få inn en dynavin spiller, men, må først vite om det går ann å flytte disse bryterene ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Som fersk BMW-eier og ny på forumet her, sitter jeg og leker med tanken om å gjøre akkurat det samme, altså å flytte ned vippebryterne og installere Dynavin. For å flytte AC-kontrollpanelet et hakk ned tror jeg man trenger denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...