BMWE39turbo Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Har ikkje funne noke særlig av tema på fjerning av "smårust" så spør her , får heller la vare å svare om det er eg som er elendig i leiting Skal fjerne noke smårust som er komt tilbake etter elendig forarbeid. Er "allergisk" mot rust så vil gjere det på en SKIKKELIG måte. Er snakk om to bittesmå lakkrust bobler i dørsidene på begge sider bak + på venstre hjulbue fremme helt nede. Er veldig lite som sagt, så å begynne å slipe med vinkelsliper er vel uaktuelt (bortsett fra ved hjulbuen). Har kjøpt lakkstift fra koed, så lurer egentlig på ka ellers eg må kjøpe og korleis eg skal gjere det for at det ikkje skal komme tilbake. Kan ta bilde visst det hjelper. Hjelp mottaes med veldig stor takknemlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Punktsandblåser/pussing til bart stål, ferromax, skikkelig grunning, pussing, filler, grunning, lakk, klarlakk, polering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Takk! Er det noken produkt du vil anbefale? Bør eg vente til det er litt varmere ute eller går det greitt i 5-7+ grader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Må være godt og varmt ja..Men selv om det er lite.Så må du ta noen cm utover fra skadestedet..Og pusse helt ned til stålet er viktig..Du må ha fyller,grunning,lakk+klarlakk..Så har du pussepapir.Etter at alt er ferdig,la det tørke noen dager.Unngå vann og fukt.. Så må du polere rundt området,og dra den flekken ut med resten av lakken av bilen..Da vil ikke den flekken være synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå