doffa Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 med lånte sommerhjul:) Jeg har da bestemt meg for og selge go bilen. Har holdt på med denne i snart to år nå. Bilen er totalt restaurert fra topp til bunn.taktrekk takluke mekanisme har vært ute å alt av rust å det som måtte finnes av møkk er fjernet. Det er oxo nesten nye dekk front og nye dekk bak(vinter). Ny lakket såklart i bilens orginale farge. M intriør i stoff som er strøkent. Carbon i instrument panel. Ebc black diamond skiver front. Dempertårn stag front. Reiger front lippe, apex senk, poliforinger front. Xenon lys i hovedlykter. Tona baklykter som er oxo lakkert med klar lakk så mattet ned å polert opp igjen. Felger sommer er dezent 8x16 og 9x16bak vinter bbs orginale felger strøkne oxo Ny eksos fra cat og bak simons sporteksos.fangere skal lakkes grønne slik som bilen, styggt med grå å matte på en slik blank og fin BMW E30. bilen har i dag automatgiekasse, men dette kan jeg byggeom til manuel gir om det er ett ønske men da blir prisen litt høyere. Denne bilen var egentlig ikke meningen at jeg skulle selge. Så jeg har vær veldig nøye med denne E30'a. Men jeg har tenkt å starte på ett nytt prosjekt om litt så denne bilen må bare vike for grommere prosjekt:) km er på ca 186252:) ring meg på 970 45 522 her er link av det arbeidet jeg har gjort med den til nå: viewtopic.php?f=11&t=179875 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Kommer fler bilder i dag eller lørdag. må få vasket den litt utvendig først:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Pris?? har sett for meg rundt 70 000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidvilla Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Vil gjerne se flere bilder! Hvor langt er den gått ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 hehe sjekket litt opp på reg nr. denne bilen i dag å det viser seg at dette er en 320ia ikke en 325 ia:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Så det er ikke 325 motor i den heller? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Joda der er 2,5i motor ja. Måtte faktisk dobbel sjekke det nå når jeg fant ut dette. På blokka står det2,5 å toppen står det 2,5 så da e vel den saken grei:) uanz bilen er fin å strøken;) Mulig denne er solgt men det viser seg i morrgen om den er det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Det gikk fort,nydelig bil hvertfall. har du trekt om stolene eller var de bare så bra? bare lurte siden jeg trenger samme trekk til ene sitteputa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Det gikk fort,nydelig bil hvertfall.har du trekt om stolene eller var de bare så bra? bare lurte siden jeg trenger samme trekk til ene sitteputa mi. Disse var så bra. Ble litt sjokket at dem var så fin som dette. Pluss i margen ved salg det. Du får jo tak i skinn trekk til m stoler på e-bay. La ut en link her inne. Dem lagde oxo i stoff etter ønske:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Ble den solgt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27528270 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå