Appel Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Har nå satt igang med nytt E30 prosjekt. Bilen er en orginal 320 1989. 2Dørs Bilen kommer til og ha ett nesten helt orginalt Shadow Line utseende. Bare lavere og en enkel front spoiler. Fjerne emblemer. Motoren er en s38b38 med 280 Getrag Tror jeg kommer til og gå for K-Sport bremser og K-sport Høydejusterbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appel Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Motoren .En orginal s38b38 . Som nå er plukket helt ned, skal til VS en tur for en liten oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Dette har jeg sansen for! Eneste jeg har noe å utsette på er om du skal bytte baklykter eller ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appel Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Dette har jeg sansen for! Eneste jeg har noe å utsette på er om du skal bytte baklykter eller ikke ? Baklyktene var noen jeg kom over billig og kjøpte for å se hvordan det ble, er egentlig ganske fornøyd med hvordan det ser ut. Tror de blir enda bedre når bilen blir lakkert. Skal lakkere den en mørk gråfarge(koksgrå). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Det her blir bra! Eneste er vel at du kanskje burde snu bilen så det er plass til å få inn motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appel Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 ja,har lest de fleste trådene her om S38 konvertering og er mye snakk om ødelagte knyttnever og masering av torpedovegg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 her må jeg følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appel Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Shoppa litt smådeler . Bygger om til 325 Bakstilling. Bakstillinga blir sandblåst og pulverlakert nye Powerflex og GS foringer . EBC bremseskiver borra og slissa i std dim med nye calipere i første omgang;) Nye lager. Koed s.o.b bremseslanger . Og store diffen med brems(188) Usikker på hva jeg gjør med mellomakslingen men har lurt litt på e36 m3 aksling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Dette ser lovende ut! Skal følge med her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hva skal du få gjort med motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appel Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Hva skal du få gjort med motoren? Hei, vs ska borre'n og eksenter slipe veiva. Så nye råder og stempler, pianotråd.Toppen skal portes og større ventiler , nye kammer og hardere fjærer. Datasprut. Håper på en knall sugemotor;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hvor mye komp?? Ettersom du skal ha pianotråd?? Hvor mye volum skal du opp i 4 ltr?? Burde spytte ut 400hk så d hyler den.. Blir nok heftig lyd når den kommer på 8500 rpm sidelengs forbi tunekirka Bensin eller E85? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appel Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Hvor mye komp?? Ettersom du skal ha pianotråd?? Hvor mye volum skal du opp i 4 ltr?? Burde spytte ut 400hk så d hyler den.. Blir nok heftig lyd når den kommer på 8500 rpm sidelengs forbi tunekirka Bensin eller E85? Jeg hadde planer om noen 11:1 stempler men han hadde no annet på gang. Kommer tilbake med specsa på delene han skal bruke osv. http://store.vacmotorsports.com/cp-pist ... p1290.aspx Håper på no rundt der ja, ang hester. vil ha en bil som er "kjørbar" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Ser ut til å bli en arti bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå