Lars P Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 fått på nye sommerfelger siden sist og fått testet mitt nye kompakt kamera, Samsung Ex-1. Orginale competition / ZCP M3 felger, 19/10 og 19/9 Monterte med en str større enn standard gummi Hankook s1 evo i 275/35 og 245/35 Liker utseendet bedre slik enn med noe strekk har satt ordre på challenge carbon diffuser, carbon sidespeil og nye 10mm spacere. orginalt M3 performance eksos er til vurdering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 NY-DE-LIG bil! Gjorde seg bra med Competition-felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Nydelig bil i nydelig farge Med ZCP-hjul blir den enda flottere; og prikken over i'en.... http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=386825 Dette er prikken over ién, men det koster langt over 14k for å få det ferdig montert... Med mindre noen har sjekket ut andre steder enn BMW ? NYDELIG bil du har forresten. Jeg siklet lenge på denne da den lå ute på finn. Om du fikk den billigere enn hva den stod til, så er det et KUPP Jeg hadde valgt denne bilen på dagen om den var til salgs da jeg kjøpte min. RÅ farge og litt ekstra i lommeboka til morsomme modifikasjoner Enig med deg. I virkeligheten er det denne og spacegrau fargene som skiller seg litt ekstra ut på e92 M. Denne kanskje et hakk mer. ..Igjen. RÅ bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars P Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Dette er prikken over ién, men det koster langt over 14k for å få det ferdig montert... Med mindre noen har sjekket ut andre steder enn BMW ? NYDELIG bil du har forresten. Jeg siklet lenge på denne da den lå ute på finn. Om du fikk den billigere enn hva den stod til, så er det et KUPP Jeg hadde valgt denne bilen på dagen om den var til salgs da jeg kjøpte min. RÅ farge og litt ekstra i lommeboka til morsomme modifikasjoner Enig med deg. I virkeligheten er det denne og spacegrau fargene som skiller seg litt ekstra ut på e92 M. Denne kanskje et hakk mer. ..Igjen. RÅ bil ! takker, helt enig ang fargevalg, stod mellom disse to - evt hellrot, men det er vel kun induvidual..? de lyktene koster ca 3500 i US, men de må kodes om de ikke skal blinke ved oppstart og vise en feilmelding...kan de kodes til hvemsomhelst av bmw forhandlere mon tro? kan ikke være så dyrt å få gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå