gk740ia Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Slo av DTC da jeg skulle komme meg opp en bratt isete bakke i går og når jeg starter bilen i morges så kommer det opp melding om at DTC ikke fungerer. Vil ikke slå seg på når jeg trykker på knappen, skjer ingenting da. Hva kan ha skjedd?? noen som har opplevd lignenede? Har nå heldigvis ennå garanti på kjerra så får det nok fikset, men kanskje det er en bagatell så greit å forhøre seg her )
ogee1 Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Jeg har opplevd at jeg har fått feilmelding på systemet et par ganger. Har vært i skikkelig snøvær, så jeg har innbilt meg at det er snø som har forstyrret sensorene på et eller annet vis. Den ene gangen gikk det vekk etter at jeg stoppet bilen og slo av tenningen, den andre gangen etter en natt i garasjen. Er været sånn hos deg at det kan være søle eller slaps som har fryst fast?
gk740ia Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Været har vært veldig forskjellig i det siste med både snø og regn, men i går da feilen kom så var det et par minus. Har brukt bilen i dag og det er samme greia. Det lyser gult i det ikonet som er samme tegn som håndbrems og i tegn med rund pil for antispinn. Kjørte i går med en henger som hadde kontaktfeil så lurer på om en sikring kan ha gått men kunne ikke finne i instruksjonsbok hvor sikringsboks er.........kanskje du vet? )
ogee1 Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 men kunne ikke finne i instruksjonsbok hvor sikringsboks er.........kanskje du vet? ) Sikringsboksen er i hanskerommet. Det er et lite plastlokk innerst. Når du tar av det, ser du litt av sikringene. Innmari knotete å skifte sikringer. Har sett mange som skrur av bunnen av dashbor/hanskerom for å komme til skikkelig. En av de dårligste løsningene på 1-serien, spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå