larsee Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hei, jeg skal pulverlakkere de felgene her pga litt flekker. Noen som har forslag på fin farge? Tenkte litt på antrasitt farge. Her er et bilde av felgene på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsee Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Litt sånn mørkere sølv på den bilen hadde vært pent ja. Ikke alt for mørkt heller da. Dette er BMW Silvergrey som jeg fikk lakka mine i: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsee Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Fin bil med riktig senk og fin farge. Ja, det er noe slik jeg tenkte på. Tror det kan bli fint:) Hva slags senkesett har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Litt sånn mørkere sølv på den bilen hadde vært pent ja. Ikke alt for mørkt heller da.Dette er BMW Silvergrey som jeg fikk lakka mine i: Hvilke felger har du? Veldig fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Senkesettet er AP Sportfahrwerke 50/40mm med gule Koni dempere. Men blir byttet snart til fordel for coilovers. Både fjærer og dempere er tross alt 9 år. Felgene er Breyton Vision 9x19. Kommer kanskje for salg en eller annen gang i år eller til vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå