Gå til innhold

DIY for Tomtom på Dynavin


Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...
Når jeg skal starte tomtom på dynavin så får jeg denne meldingen "not enough memory - can not start".

Har en dynavin DVN-E83, om det skulle ha noe å si.

Noen som vet løsningen på dette?

Har brukt guiden som anvist og bruker Tomtom Scandinavia 3126 kart.

Har ikke kjennskap til DVN-83 men har vært ute for det samme problemet på en Pioneer Avic910bt, løsningen ble da å installere ett annet kart mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har problemer med tom tom, hva med å prøve Igo8 i steden?? Igo8 er etter min mening det helt klart beste naviprogrammet til windows baserte gps`r ;)

Igo8 funker helt greitt det ja, eller Sygic drive for de som har Android versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit da søren æ, æ ga opp og gikk for Igo8 som er på brikken. Siden kartet er fra 2009 fant jeg ut at d kunne være greit å oppdatere/kjøpe nytt kart + fotoboks.. Lastet ned prog for oppdatering men prog "finner" ikke minnekort.. Va no f... så vanskelig alt skulle være da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Kan man slette alle filene som ligger på kortet ifra før? Før opp at det ikke er nok minne, og så klarer jeg å åpne det. Deretter får jeg ikke noe lyd, eller gps signal

Orginalkortet du bruker?

Kan slette det ja, men kan være lurt å lage en backup på pc'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man slette alle filene som ligger på kortet ifra før? Før opp at det ikke er nok minne, og så klarer jeg å åpne det. Deretter får jeg ikke noe lyd, eller gps signal

Orginalkortet du bruker?

Kan slette det ja, men kan være lurt å lage en backup på pc'n.

Stemmer det. Fikk det til til slutt. :) Måtte inn i menyen for å velge hvilken gps mottaker jeg brukte. Eneste er at lyden er så lav at man ikke klarer å høre den. Må vell kanskje prøve å legge inn en annen stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man slette alle filene som ligger på kortet ifra før? Før opp at det ikke er nok minne, og så klarer jeg å åpne det. Deretter får jeg ikke noe lyd, eller gps signal

Orginalkortet du bruker?

Kan slette det ja, men kan være lurt å lage en backup på pc'n.

Stemmer det. Fikk det til til slutt. :) Måtte inn i menyen for å velge hvilken gps mottaker jeg brukte. Eneste er at lyden er så lav at man ikke klarer å høre den. Må vell kanskje prøve å legge inn en annen stemme.

Du må skru av speed dependent volume eller hva det heter i tomtom. I tillegg skru lyden på fullt. da ble det passe høyt i min bil hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...