emirdruzic@yahoo.no Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Jeg er i dilemma om motor olje ,,,,,,Castrol sier bilen min skal bruke SLX Professional Powerflow BMW 0W-30 mens Mobil1 sier jeg skal bruke Mobil 1 ESP Formula 5W-30..,.,disse begge er godskjent til biler med DPF Vil gjerne høre deres mening (erfaring) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Mobil1 uten tvil. Bmw anbefaler castrol, men min og flere andres mening er at bla Nyere bmw diesel motorer har høyere forbruk av olje med castrol. Mobil1 renser motoren bedre og holder ett lavere olje forbruk. Fylte mobil1 på en bil jeg hadde som hadde gått stortsett bare på castrol. Resultatet var at etter 2 oljeskift med mobil1 var motoren blitt synlig mye renere innvendig, Før var den brun av avleiringer, men stortsett alt ble borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Har en 530Dat E39 og bruker et Bosh verksted. De bruker konsekvent Mobil 1 ESP Formula 5W-30. Får Castrol hvis en ber om det men eller så er det Mobil 1 som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Sjekk pris på Mobil1 på www.stjerneservice.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emirdruzic@yahoo.no Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Jeg har på jobben denne tipe olje .,.,Gulf formula gvx 5w-30 denne er også beregna til biler med Dpf men det står ikke at den er med (Low saps ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå