Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det har jeg prøvd nå.

Først satte jeg lokket helt til bake i bilens bakover retning.

etter det prøvde jeg å starte bilen mens jeg prøvde å gi gass manuelt samtidlig.

Og den var ikke i nærheten til å starte.

Men når jeg skrur opp stoppventilen hva skal følge med ut der ?

Skrevet

stoppventilen er den du har markert som 1. følger med ei fjær og en liten "propp".

Du skal bare se at denne fungerer, at den åpner når den får strøm. Men rart om denne bare skulle gå i stykker.

Skrevet

Jeg leser ditt første innlegg igjen. Du har kun hatt oppe de to "lokkene".

Jeg har forklart det meste her så enkelt som jeg greier. Jeg har jo ikke stoppventilen i hendene, men det er meget enkelt å forstå denne når du ser på den. Når den får pluss så åpner den for diesel, hvis ikke stenger den. Sørg for at den får pluss og at den åpner.

Ta av lokket igjen, sjekk at tappen er på ringen. Hvordan kan du være sikker på at dette er iorden?

Jeg skjønner liksom ikke hvordan stoppventil eller aksling bare skal gå i stykker av seg selv samtidig som du tar av lokket. I 99% av tilfellene ligger feilen der en selv har vært og pilla.

Skrevet

Nå har jeg prøvd å sette egen pluss ledning rett på stoppventilen. og den slapp forsatt ikke diesel gjennom og ut til dyse rørene. å det klikker i stoppventilen. så den er i orden- så da skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre mer gitt.

Skrevet

Det gjør den nok, men så lenge du setter pluss på den, og vrir på "gassen" så skal det ikke ha noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...