Aguilera Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Som topic sier, så tenker jeg på å bytte frontbelysningen på bilen, men her finnes det jo mange varianter å velge mellom. Trenger litt inspirasjon, så last gjerne opp bilder av flere kombinasjoner frontlykter og tåkelys. Alle tips mottas med takk Det er da snakk om en svart E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Legger med to bilder av min, med mine angel eyes. Usikker på hva slags lys det er, så ikke spørr x) men syns det ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 www.teresbodo.no Beste måten og få bra frontbelysning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Feil link, eller en spøk jeg ikke skjønte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 http://www.teresbodo.noBeste måten og få bra frontbelysning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Why why why? Du har jo en pen front allerede. Facelift med M-Tech II front. Hvis du skulle gjort noe så hadde jeg foreslått en leppe kanskje. eller siden du har svart bil så kunne du kjørt på med gule lykteglass. Min har forøvrig blitt seendes sånn ut nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Umnitza Orion v2 angel eyes LED og originale tåkelys (M-tech II front) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Mye flott her ja Stig : Eg ska jo ikkje bytta front!!!! Eg har jo full M-tech jo! Det e bare lys det e snakk om her Vanlig hvite/gule er ikke så spennendes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 http://www.teresbodo.noBeste måten og få bra frontbelysning. Trenger ikke oppgradering i den gata, men takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Sats på noe lignende som jeg og Kny har da vel Ser kjempeflott ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Syns Stig sine lykter er ganske så stilige, spesielt om lyktene har xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Ja vet jo at du har M-Techen. Selv er jeg rimelig lei AE ringer. Blir det til at en til begynner å lyse svakere så røsker jeg ut hele driter og setter i de originale pærene igjen. Det og oransje blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå