JulianS Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Årets første bmwccn asfalt treff. Da blir det banekjøring på Karlskoga motorpark (Gelleråsen) søndag 1.mai fra kl 09.00 til kl 18.00. Dette er et treff som normalt gir mye kjøretid, så det er perfekt for de som vil teste redskapen. Det vil være mulig å spise lunsj og middag på Pit Stop Cafè som har super utsikt over banen. Oppmøte Innsjekk kl 08.30 Førermøte kl 09.00. Kjøring avsluttes kl 18.00. Priser Medlemmer Bmw Car Club Norway NOK 800,- Priser for de som ikke er medlem NOK 1.000,- SEK 1.100,- Pris familiekjøring for alle NOK 200,- SEK 200,- Regler frikjøring: Førermøte er obligatorisk, baneavgift skal være betalt, gyldig førerkort, gateregistrert bil, dot eller e merkede dekk og bruk av hjelm. Teknisk må batteri sitte fast, bremser og bremseklosser være i orden og bremsevæske bør være ny. Lys og bremselys må fungere. Husk hjelm også for passasjerer. Dette er IKKE et driftetreff, dette vil bli slått hardt ned på da vi driver med førertrening, noe som gjør at forsikringsselskapene ofte er mer villige til å dekke skader. Hvis det er stor interresse for sladde-heat er det mulig vi setter opp dette, eget førermøte vil bli holdt. Familiekjøring: Unntak ved familiekjøring er hjelm, teknisk kontroll, forbikjøring ikke tillatt og de generelle trafikkreglene gjelder . Overnatting: Hotell Alfred Nobel har en gunstig beliggenhet i nærheten av alle tilbudene i Karlskoga. Bo i komfortable enkelt- eller dobbeltrom med trådløs internettilgang. Husk å avgi rabattkode v8. Ved reservasjon av rom ring (0046)5863 6440 Adkomst Kart Koordinater: WGS84 • Lat/Long: N 59º 22' 58.27" E 14º 30' 35.21" • RT90: X=6585405, Y=1426379 Oslo, Ørje, Karlstad, Karlskoga ca 32 mil. Banen ligger ca 6 km Nor om Karlskoga følg vei 205. Følg skilter mot "Motorbana". Karlskoga Motorstadion AB Gälleråsen 691 91 Karlskoga Evt spørsmål rettes til meg via pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Hmm.. Er det mange som skal hit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Håper det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Jeg kommer hvis noen skrur sammen bilen min før den tid. Det kan vise seg og bli veldig akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Pelt den helt i atomer eller:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Jeg kommer med familien og bobilen. Håper på mange fine filmvinkler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Ja da kommer jeg og noen venner også, 2 biler med oss. Skal få med meg flere, dette skal bli morsomt, gleder meg allerede, og rundt den 1april er eisenmann også på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Høres bra ut bare å ta med andre biler enn bmw også, her er alle velkomne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 La ut invitasjonen her også: http://www.facebook.com/event.php?eid=2 ... 3517780791 Direkte link til arrangementet: http://www.facebook.com/event.php?eid=2 ... 0669519409 PS: Vil du være med på BMWCCN sin nye klubbvideo så møter du opp på dette treffet! Det er muligheter for å feste kamera inni og utenpå bilen og i flere vinkler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Je og kjærringa kjem. Trond stiller også opp med nypreppa m30! Blir moro, bare håper bilen holder hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Skal gjøre ett godt forsøk på å komme jeg også Gleder meg til å få testet ut alle endringene som er gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Jeg møter opp! Hvordan er denne banen kontra Vålerbanen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Den banen er veldig moro. Masse tekniske svingpartier og litt kupert. Absolutt verdt turen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Det er ett kart over banen på hjemmesiden deres http://www.karlskogamotorstadion.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå