milhouse Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 er bare 1 mnd igjen, veldig lyst til bli med, men tør ikke garantere at jeg har bilen er ferdig!! Dvs at jeg har penger til å gjøre "oppgraderingene" som må til!!
JulianS Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Jaja, stiller op jeg vettu har du sett prosjekttråden min? Har litt å gjøre jeg å men er ikke så ille, står mer på penga:)
Joachim Lie Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Begynner å nærme seg nå! Er folk klare for årets første BMWCCN treff? Det er muligheter for å vise hva BMW står for, da det vil komme endel andre bilmerker også!
JulianS Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Har du fått gjort noe med rusta joachim ?
NA Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Høres morro ut detta Men hørt noe rykter om at man må ha en slags lisens for kjøring der, stemmer det? Eller bare å møte opp å melde seg på som vanlig?
R Andersen Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Trenger ingen lisens der. Har hvertfall aldri behøvd det de gangene jeg har vært der.
Joachim Lie Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 Julian: Rusten er der enda, jobbet med 540en nå. Den lekker servo olje Fant ut at det er bedre å sette bort den trange dritt jobben. E30en må jeg få prioritert nå, kommer til å jobbe mye med den på søndag! Hvis du har tid og vil hjelpe til så er det bare å skrike ut!!! Anngående Karlskoga så trenger man ikke lisens da bmwccn ikke krever dette for å kjøre på bane. Når det er svenske bilklubber som arrangerer så er det vel krav om lisens.
///M85 Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Ja da er det 2uker til, mange som kommer eller? Noen som vet om det går an å betale med norske kroner der eller må vi betale med svenske?
JulianS Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Vi tar imot både norske og svenske der:) men de tar nok imot norske andre steder også
milhouse Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 Jeg er 99% sikker på at jeg skal være med. Hvordan melder jeg meg på? Kan jeg ha med meg en sjåfør til på bilen min? tenkte også å melde meg inn i bmwccn, hvordan gjør jeg det nå?
JulianS Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Du kan melde deg inn på stedet! Akkurat det med ekstra sjåfør er jeg litt usikker på, men ikke noe mer enn 200 pr ekstra sjåfør tenker jeg
milhouse Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Da er bilen klar.En kompis som kanskje blir med, kommer for å prøvesitte bilen. Håper på nye dekk i morgen, men vi får se. er det mange biler som kommer, når drar folk?
mAZE Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Bestillt hotellrom og ladet de fleste kameraene. Så da er vi klare for å dra fra Toten, rundt 1200 i morra.
milhouse Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Vi drar fra oslo klokken 1500, jobber til da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå