///M85 Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Karlskoga snart... Tør jeg ta sjansen med bil som fusker men kjørbar mon tro???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Ja det syns jeg fyll 99 oktan, smil og vær glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Da var vi på plass på hotellrommet. Nr.326 faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Takk for et kult treff. Lite biler og mye kjøring.. Hvor finner jeg bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Var det noen som tok noe særlig bilder? De av dere som hadde inboard kan prøve å få sendt dette til meg om det er mulig, hadde vært kjempe flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Trodde du tok bilder jeg? Jeg pleier legge inboard-filmene mine på youtube, men kan godt sende hvis du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Ja kan du ikke gjøre det a, tok mye film av deg også, så greit å få litt inboard også. Ble veldig lite bilder, frua knipset litt eneste, men det var utpå banen. Jeg kun filmet, (men da også med fotoapparatet, gikk tom for strøm på hovedkameraet, så da ble det foto'n som gjaldt) Alle klipp kan sendes til: Knøtthølet Productions v/Gudbrandsen Smittborgveien 22 2848 Skreia Jeg får lage en egen tråd om dette også tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Jeg pleier legge inboard-filmene mine på youtube, men kan godt sende hvis du vil ha. Fått lagt ut det du har filmet fra Karlskoga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Nei, sliter med å finne riktig codec - blir bare elendig kvalitet etter jeg har redigert dem. Tror jeg må bare bruke det programmet som følger med, men det er windows-only og jeg har bare virtuelle windows... Skal se om jeg gjør det på en jobbmaskin i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Hva slags format kommer de ut i fra kamera, hagenisse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Noe H.264-opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 MPEG4.H.264 da. Standard HD codec, som holder den unna AVCHD. Problemet er nok at ikke redigeringsprogrammet har mange differensierte komprimeringsgrader, men kun kan skifte format. Jeg bruker Pinnacle Studio, og der kan man velge tre forskjellige komprimeringsgrader av HD (liten, god, best). Du kan evt prøve å lage de om til .mov om det går, hvis de ikke blir hakkete da. Edit: Hvis mAZE skal ha de så kan du jo bare kutte de opp og laste de opp en etter en på filefactory, med max 2GB stk. Hvis han skal blande SD og HD klipp i en film til slutt vil alltid noe ikke se helt 100% ut uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 blir nok som oddis sier, litt blanding av format, men 90% blir nok hd i år. 4stk av de kameraene jeg brukte i helga er HD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Gleder meg til den nye klubbvideoen du lager mAZE Tror det blir veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Hehe, ja vi får da håpe det blir noe. Ser ut som det har blitt endel bra klipp fra helga, så da har jeg da noe å gå ut ifra, samt at jeg får vel tilsendt litt diverse også, så det blir bra. Ble ikke all verden da, men noe ble det da. 11gb ca og 240 klipp (Ca 1time 30min, da har jeg ikke regnet med actioncam).. Om vi da sier 120 av klippene er bra, så er det jo enda igjen endel. Har ikke godt gjennom alt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå