Gå til innhold

BMWCCN innviterer til banekjøring på Karlskoga 1. mai

JulianS
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja kan du ikke gjøre det a, tok mye film av deg også, så greit å få litt inboard også. Ble veldig lite bilder, frua knipset litt eneste, men det var utpå banen. Jeg kun filmet, (men da også med fotoapparatet, gikk tom for strøm på hovedkameraet, så da ble det foto'n som gjaldt)

Alle klipp kan sendes til:

Knøtthølet Productions v/Gudbrandsen

Smittborgveien 22

2848 Skreia

Jeg får lage en egen tråd om dette også tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sliter med å finne riktig codec - blir bare elendig kvalitet etter jeg har redigert dem. Tror jeg må bare bruke det programmet som følger med, men det er windows-only og jeg har bare virtuelle windows...

Skal se om jeg gjør det på en jobbmaskin i løpet av morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MPEG4.H.264 da. Standard HD codec, som holder den unna AVCHD.

Problemet er nok at ikke redigeringsprogrammet har mange differensierte komprimeringsgrader, men kun kan skifte format. Jeg bruker Pinnacle Studio, og der kan man velge tre forskjellige komprimeringsgrader av HD (liten, god, best).

Du kan evt prøve å lage de om til .mov om det går, hvis de ikke blir hakkete da.

Edit: Hvis mAZE skal ha de så kan du jo bare kutte de opp og laste de opp en etter en på filefactory, med max 2GB stk.

Hvis han skal blande SD og HD klipp i en film til slutt vil alltid noe ikke se helt 100% ut uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja vi får da håpe det blir noe. Ser ut som det har blitt endel bra klipp fra helga, så da har jeg da noe å gå ut ifra, samt at jeg får vel tilsendt litt diverse også, så det blir bra. Ble ikke all verden da, men noe ble det da. 11gb ca og 240 klipp (Ca 1time 30min, da har jeg ikke regnet med actioncam).. Om vi da sier 120 av klippene er bra, så er det jo enda igjen endel. :) Har ikke godt gjennom alt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...