Remi Berg Posted March 20, 2011 Posted March 20, 2011 Wolf's Chemicals er et av de nyeste merkene på markedet innen bilpleie. Wolf's har det meste innen rengjørings, polerings og forseglingsprodukter. Har selv prøvd en del av produktene og er veldig fornøyd med resultatet. Har også fått bare positive tilbakemeldinger av de som har kjøpt disse produktene. Alle produkter som ligger i nettbutikken er på lager. Wolfs Chemicals
in2you Posted March 20, 2011 Posted March 20, 2011 Kan eg spørre hvordan disse produktene er å jobbe med sammenliknet med f.eks. 3M? Tenker mest på rubbing, polering og gjerne wax. Har du noen anelse?
Remi Berg Posted March 20, 2011 Author Posted March 20, 2011 Kan eg spørre hvordan disse produktene er å jobbe med sammenliknet med f.eks. 3M? Tenker mest på rubbing, polering og gjerne wax. Har du noen anelse? Har ikke rukket å teste alle produktene selv ennå da jeg ikke har egnet plass innendørs ennå. Har prøvd så smått litt finpolering og dette har fungert veldig bra. Har også noen flasker ute på prøving forsellige steder og venter tilbakemelding på disse. Produktene jeg har prøvd til vanlig vask synes jeg fungerer utmerket. Har blandt annet fått tilbakemelding på White Satin Shampooen fra en kompis som jobber som bilklargjører og samtidig driver mye med bilpleie på fritiden og han sa at denne shampooen var på topp 3 av alle såper han hadde prøvd. Om man ser på detailingworld.co.uk så kan man se at flere av disse produktene får meget bra omtale.
Remi Berg Posted March 22, 2011 Author Posted March 22, 2011 Har i dag komplettert utvalget av bilpleieprodukter noe. Har lagt til en del tilbehør. Blant annet vaskehansker, microfiber og poleringsputer. Dette er kun kvalitetsprodukter. Bilpleie
Remi Berg Posted March 23, 2011 Author Posted March 23, 2011 20% rabatt på alle bilpleieprodukter i nettbutikken i dag og i morgen. Tilbudet gjelder for de 10 første som legger inn en ordre med bilpleieprodukter for mer enn 500kr. Bruk rabattkode bilpleie11 Alt av Wolf's Chemicals er på lager og det meste av alt andre av bilpleieprodukter er også på lager. Det som er utsolgt ventes inn i begynnelsen av neste uke. Bilpleie
Remi Berg Posted March 26, 2011 Author Posted March 26, 2011 20% rabatt på alle bilpleieprodukter i nettbutikken i helgen. Gjelder for kjøp over 750kr. + frakt Gjelder for alle bilpleieprodukter i nettbutikken. 99% av alt som er der er på lager, resten ventes inn i begynnelsen av neste uke. Bruk rabattkode bilpleie11 Bilpleie@RB Tuning
Remi Berg Posted March 30, 2011 Author Posted March 30, 2011 Legger ved en link til forumet til Wolf's Chemicals hvor bilde av behandlede biler blir lagt ut. Wolf's forum
Remi Berg Posted April 4, 2011 Author Posted April 4, 2011 Wolf's Brake Duster i aksjon. Brake Duster nylig påført. Brake Duster har virket i ca. 4 min. Felger er spylt av Felgene har kun blitt påført Brake Duster som fikk virke ca. 5 min og spylt av med høytrykksspyler.
Remi Berg Posted April 10, 2011 Author Posted April 10, 2011 Har i dag vasket opp en felg som var veldig møkkete og polert opp et panel som hadde noe swirls samt et par rds. Felg før påføring av Brake Duster. Brake Duster nylig påført. Brake Duster har virket ca. 5 min. Felg spylt med høytrykksspyler. Felg har blitt vasket lett med White Satin Shampoo og Washmit. Denne felgen har ikke blitt vasket på et par år, tillegg er den både tectylert og lakkert i bilens farge noen steder samt at den har blitt skadet litt her og der. Polerte opp en bakluke som jeg hadde liggende som hadde noen swirls og rds. Panel før polering Ripe før polering Ripe etter polering Et forsøk på 50/50 bilde Refleksjonsbilde etter polering Vann på panel etter bruk av forsegler Av utstyr i dag ble det brukt Brake Duster, White Satin Shampoo og Chenile Washmitt til felger. White Satin Shampoo, Outsider APC og Washmitt og tørkehåndkle for vasking av panel. WP-5N The Correctional Utility, WP-1N The Jeweler - Ultra-fine finishing polish poleringsmiddel. Shine & Seal - Nano sealing polish til slutt Oransje og Grønn Uber poleringspader på roterende maskin. Det ble også brukt diverse microfiber.
Nytern Posted April 10, 2011 Posted April 10, 2011 Jeg savner en pakkeløsning med det viktigste en trenger for vask og polering. For noobs som meg
Remi Berg Posted April 11, 2011 Author Posted April 11, 2011 Holder på å sette sammen noen flere pakkeløsninger, dette vil komme i butikken om en stund. Kan også sette sammen individuelle pakkeløsninger. Hvis du sender meg en mail eller pm med budsjett og litt hva du tror du trenger så skal jeg prøve å sette opp en pakke som svarer til dette.
Remi Berg Posted May 4, 2011 Author Posted May 4, 2011 100ML flasker med vareprøver fra Wolf's er tilgjengelig for 40 kr. flasken inkludert porto. Dette gjelder for alle Wolf's Produktene i nettbutikken bortsett fra Nano forseglerene. Ta kontakt har eller på mail remi.berg@rbtuning.no for å få tilsendt prøver. Begrenset antall.
Remi Berg Posted May 16, 2011 Author Posted May 16, 2011 Fortsatt noen flasker med prøver av Wolf's produkter tilgjengelig. Ta kontakt for å få tilsendt vareprøver.
Remi Berg Posted May 16, 2011 Author Posted May 16, 2011 koster sånt? Vareprøvene koster 40,- pr flaske inkl. porto.
Recommended Posts