///Kleven Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Hei, har en 99 Hilux X-cab jeg skal bygge anlegg i, lurer på om noen har gjort dette før og veit åssen vei jeg burde ha bass elmentet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Siden når ble dette ett Toyota Forum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Blir diskutert MYE annet enn Bmw her så kan ikke skjønne hvorfor dette ikke skal kunne spørres om. Burde vel kanskje ikke ha FOR stor bass i en slik boks? Må ihvertfall ha den i kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kleven Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 er nok enig i att på biltsereo forumet burde man kunne spørre om BILSTEREO sjøl om det gjelder toyota eller bmw!!! ja har lurt på focal 10" i kasse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Så lenge folk ikke bryr seg så skal ikke jeg bry meg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 http://www.bilstereoforumet.no/ Mest sannsynlig at flere der inne har gode råd til en sånn type bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Greit nok at vi diskuterer mye annet her inne men er som regel linket til BMW på en eller annet måte, dette er tross alt ett BMW forum og ikke Toyota. Diskusjoner om alt&ingenting linket til andre bilmodeller bør vel inn under ett eget Diverse-forum synes ihvertfall jeg. Har ikke lyst å se bilstereo-forumet eller noen av de andre under-forumene her med tråder om masse andre bil-modeller enn BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Er absolutt helt enig med eirikdg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg