m-alpin Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Var ikke min det,eller hvertfall ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 denne bilen skal bli min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Kommer nok salgstråd til uka!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 ikke selg noe slikt! du kommer bare til og angre.. trenger og ha noen sånne biler hr i destriktet:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Som jeg har sagt til deg tenk deg godt om. Du er i rett alder for denne bilen og har de rette holdningene for den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Som jeg har sagt til deg tenk deg godt om. Du er i rett alder for denne bilen og har de rette holdningene for den... Rett alder? Er ikke en 15 år gammel jente det er snakk om her, Mads! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Alltids noe nytt å få kjøpt om man skulle angre,bare man betaler Men jeg er sånn sett bestemt at denne skal selges,så lager salgstråd en dag jeg får tid til å ta bilen ut fra lagringa å ta noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynomite Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Gamle bilen min jo! Skal du selge allerede? Jeg angrer hvertfall på at jeg solgte den, det kommer sikkert du til å gjøre også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynomite Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Du får ha lykke til med 100k da, jeg ga under det når den var nyimportert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Du får ha lykke til med 100k da, jeg ga under det når den var nyimportert! Hehe,klenodium vettu Neida,prisen er ikke satt men gjorde det for å luke ut de uten penger å som tror at de får en sånn bil til 30k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Du får ha lykke til med 100k da, jeg ga under det når den var nyimportert! Da gjorde du et godt kjøp. Har du sett hva fine M-tech 2 går for? Lykke til med å finne en under 100! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Du får ha lykke til med 100k da, jeg ga under det når den var nyimportert! Da gjorde du et godt kjøp. Har du sett hva fine M-tech 2 går for? Lykke til med å finne en under 100! Mads da, det ligger jo en ute til 90 Men han skulle forresten ha 125 for den i høst eller når det var 100 får du minst for denne! Knall fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 lykke til med salget strøken bil burde få minst 100k for denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 lykke til med salget strøken bil burde få minst 100k for denne Bilen er ikke strøken,det er et mye misbrukt ord det der. Å pris er diskuterbar i en viss grad,men som sagt er der kommet flere bud men vet ikke seriøsiteten i de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 bilen er ikke solgt før penga er på konto, som sagt når jeg for solgt den 200sx jeg nettopp kjøpte meg som skal rettes så kjøper jeg bilen din.. å jeg er dønn seriøs å om den ikke er solgt før jeg får solgt nissan skiten før du selger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå