Gå til innhold

Vurderer å kjøpe høyrerattet bil.

mefrisvo
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg gjennomførte en påske roadtrip til Sydengland i 1991 med min daværende "norske" Mazda MX-5. Rundkjørsler og forbikjøringer var virkelig en ekstra utfordring når man sitter på feil side i forhold til resten av trafikken. Spesielt ved forbikjøringer ser man svært lite og faren for stygge ulykker er overhengende. Alle former for betalingsterminaler (veier, ferger etc.) er også en ganske akavet forestilling når man sitter på motsatt side. Jeg vil absolutt tro at slike ting påvirker bruktbilprisen relativt kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eid høyrestyrt bil, og det er vel ikke en såå stor utfordring som du vil ha det til, det er tross alt en vanesak. Noe jeg vil påstå at en roadtrip ikke er nok til å forandre på vanene.

Personlig tror jeg at en høyrestyrt bmw vil vere ganske tungsolgt (vist ikke prisen er jævlig gunstig), først og fremst fordi alle tenker venstrestyrt når det gjelder Bmw. Hadde vert noe annet om det var en japansk sportsbil f eks. Etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere å selge en som er registrert enn en som ikke er hvertfall.

Men jeg ville aldri ha kjøpt høyrerattet,føler det blir helt feil for sjåfør å passasjer.

Sikkert en vanesak da men.

Åssen bil er det snakk om da? mulig å svelge noen kameler om prisen er rett å ønsket er høyt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meget usikker på om jeg skal kjøpe høyrerattet bil. Bilen jeg ser på er tipp topp (legger ved link), men tenker på salg igjen osv. Jeg blir nok rakst vant til det, men er jeg og kjæresten som kommer til å bruke bilen, så derfor er jeg litt usikker.

Men anbefaler dere å kjøpe bilen? Eller burde jeg heller gå for en f.eks venstrerattet 320 med betydelig høyere km.stand til samme pris?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27324200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville tenkt meg litt om, den har nok høy bruksverdi. Så om du har tenkt å ha den en god stund så kan det funke, men tipper at den ikke vil vere av de mest lettsolgte videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det jeg er usikker på skjønner du.. Og jeg er av typen som kan finne på å skifte bil etter 5-6 måneder, så jeg er litt usikker på denne. Der er jo såklart mye bil igjen, men den har alt det folk ikke er ute etter liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...