mortd Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Hoppet- ... 75830.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 det e surt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Dette har vi en egen tråd for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 heldigvis var det bare en E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 heldigvis var det bare en E36 med en verdi av 60k som ikke vokser på trær . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Sånn er det å være idiot i huet å kjøre uten kasko! Men snakk om å ha maks uflaks også da, kanskje det hvilte en forbannelse over bilen siden han hadde montert så usannsynlig stygge Lexus baklykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Å kjøre uten kasko av noe slag, er å be om trøbbel. Men han er sikkert ganske rik, siden han ikke ser ut til å plages nevneverdig av tapet av 60k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Å kjøre uten kasko av noe slag, er å be om trøbbel. Men han er sikkert ganske rik, siden han ikke ser ut til å plages nevneverdig av tapet av 60k Hvem kjører med kasko på en bil til 60 tusen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hehe, kanskje ikke fullkasko. Men jeg ville nok hatt delkasko. Det dekker jo brann, gjør det ikke det? Mulig jeg driter litt på draget nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hehe, kanskje ikke fullkasko. Men jeg ville nok hatt delkasko. Det dekker jo brann, gjør det ikke det? Mulig jeg driter litt på draget nå Jo delkasko er greit å ha! brann,tyveri og glassforsikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Ja, delkasko hadde jeg og hatt, men jeg har ikke hatt kasko på en bil til under 100k. 60k er jo ikke verdens undergang det heller, med selvsagt kjedelig. Tipper det var montert heftig stereo i den? Ser MYE skumle koblinger og gjennomføringer med slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Vennligst bruk Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg