cypher Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Lurte på om det var noen her som bor i nærheten av arendal? Skal muligens bytte en bil, og lurte derfor på om noen her inne hadde noe kjennskap til den aktuelle bilen. Er en mørk Eclipse. Ta gjerne kontakt på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Kanskje litt lettere for folk og gjenkjenne bilen om du legger opp et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Her er bilen det gjelder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Kan ikke huske å ha sett den rundt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Står i 4920 STAUBØ, 2 mil nordøst for arendal mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Denne tror jeg er importert fra USA et firma som het Skjeberg båt og fritid, hvis det er den bilen jeg tror så bør den ikke være for dyr hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 bumper denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 ingen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå