Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Luksusproblem? Synes egentlig BBS er de peneste, men HARTGE er nesten like pent, og kanskje en mindre brukt felg, så ville nok gått for HARTGE Om du har begge liggende kan du jo trikse å bytte litt innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Luksusproblem? Synes egentlig BBS er de peneste, men HARTGE er nesten like pent, og kanskje en mindre brukt felg, så ville nok gått for HARTGE Om du har begge liggende kan du jo trikse å bytte litt innimellom Enig med du Kan jo også ha et sett på 525´n, og bytte litt på der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 BBS er finest, klart i min bok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 BBS er finest, klart i min bok Endelig Jeg syns også det egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Litt av et problem du har her Hartge selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Litt av et problem du har her Hartge selvfølgelig Ja, tsunami blir bare småtteri.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 BBS syns jeg er finest, men Hartge er mer sjeldent. BBS´ene er litt spesielle de også serru....... Spesialbygde felger, det finnes ikke veeldig mange av disse felgene... Felgene fremstår som nye. De er bygd opp av 17" BBS RC center og maskinert inner og ytterbaner som gjør dem 3delte, med trappebane istede for flat som på RC. BBS RS senter-hex(sekskantmutter) i polert alu, istede for plastik som RC har. Da så, da ville gått for BBS felgene. Litt av et dilemma egentlig, blir ikke dumt uansett hva du velger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 He he. Er ikke bare bare og ha for mye godsaker. Men du har jo biler nok og ha feite felger på, så du får sette et sett på hver bil.. Hvis ikke du skal bruke hartge felgene så kan nok jeg få bruk for de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Ha Hartge på den ene siden og bbs på den andre siden av bilen. Ser ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 He he.Er ikke bare bare og ha for mye godsaker. Men du har jo biler nok og ha feite felger på, så du får sette et sett på hver bil.. Hvis ikke du skal bruke hartge felgene så kan nok jeg få bruk for de.. Jaja, du forresten så var bakfangern solgt desverre. Ellers så kanskje du tar deg en tur for og hente deler, er stort sett hjemme framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 BBS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Veldig vanskelig å si, men er litt svak for BBS-looken, så må nok henge meg med på den ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Jeg stemmer for hartge! Jeg har falt helt for de felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 BBs uten tvil fra meg! Men spesielt og meget fint med hartge også.. Ikje nåkkå som kan måle c med RS Felger på E28! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 er bbs`ene bygd av Wokke? lignet greit på de 3 delte rc`ene han har bilder av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå