destroyy Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Angående at det vibrerer litt er muligens at du ikke har fått sentrert de biltema spacerne helt? slet med det samme selv, men forsvant når en kjøpte skikkelig skrudde spacere
ESveen Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Angående at det vibrerer litt er muligens at du ikke har fått sentrert de biltema spacerne helt? slet med det samme selv, men forsvant når en kjøpte skikkelig skrudde spacere Ja, helt sikkert. Ble tvilende til spacerne men lysten til å få på felgene ble for stor. Hvor får man kjøpt skrudde spacere evt. pris? Positiv: Ja, gleder meg til en ny runde i bedre vær. Måtte jobbe bra med begge trinnene, da det ikke var mer enn 10-12 grader i dag.
destroyy Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 bsbildeler, gsbildeler, brems.no Men 5mm blir det vel vanskelig med skrudde spacere tror jeg, men brems.no har hvertall 5mm spacere som det er senterring på samt boltsirkel 5x112 til 490kr
Positiv Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Angående at det vibrerer litt er muligens at du ikke har fått sentrert de biltema spacerne helt? slet med det samme selv, men forsvant når en kjøpte skikkelig skrudde spacere Ja, helt sikkert. Ble tvilende til spacerne men lysten til å få på felgene ble for stor. Hvor får man kjøpt skrudde spacere evt. pris? Positiv: Ja, gleder meg til en ny runde i bedre vær. Måtte jobbe bra med begge trinnene, da det ikke var mer enn 10-12 grader i dag. Gjorde selv jobben for første gang i fjor, men da uten maskin. Tok meg fem timer. Mvh Bent
ESveen Skrevet April 18, 2011 Forfatter Skrevet April 18, 2011 Da ble det bestilt nye bmw rondeller til bakluke og panser, samt de plastlukene på framfangeren som var knekt. Da håper jeg snart på tilbakemelding om lyst m-tech stoff interiør fra en på forumet her, det ville vært prikken over i'en.
ESveen Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 Montert nye bakre bærearmer i forstillinga samt fjernet spacere. Null vibrasjon uansett hastighet. Totalt verd pengene. Brukte dremel for å kappe plast-tappene på navdeksel slik at de ikke krasjet i navet. Slapp da spacere. Fornøyd!
ESveen Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Fikk lakkert sideskjørt i dag. Ble enda litt friskere utseendemessig. Må etterhvert ta noe rust i nedkant av framskjermer der skitspruten står. Vurderer skvettlapper. Har bestillt nye plasdeksler til framskjerm, men har ikke kommet enda. Legger med bilder av resultatet:
316 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Synes du skal gå for skvettlapper. Stilig! Ble bra med felgene !
ESveen Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Over til noe mer harry! Siden dette er ett hattkaillprosjekt, skal jeg skaffe en god gammel rattlås, som jeg tenkte å lakkere Zinnober-rot. Noe usikker på hvordan man lakkere de, da de sikkert er gummiert. Må få til en holder til denne i fotbrønnen på passasjersiden. Eks:
ESveen Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Takk takk. Godt med en såpass rustfri bil. Må bestille skvettlapper da
bmwp0wer Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 åhh sykt fin bil denne må du ta vare på vurdere ikke m5 leppe fram da??
ESveen Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 åhh sykt fin bil denne må du ta vare på vurdere ikke m5 leppe fram da?? Tusen takk. Skulle gjerne hatt full m-tech, men det er så mye annet som må gjøres med bilen så vi får se hva pengene strekker til. Håper å få tatt vare på denne endel år ja!
ESveen Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 Da vurderes denne solgt, da det har dukket opp en E24 som frister. Om noen er på leting etter en E28 med lite rust, så er det bare å rope ut. Noe småfiks er det fortsatt på den, men alt er overkommelig. Prismessig håper jeg på rundt 25.000/bud. Bilen har nye felger og dekk som kun har rullet 2000km. Felgene betalte jeg 2.500kr for og dekkene som er nokian hakka green, kostet 3.000kr. Det er også byttet bærearmer fram, samt gjort en del småting. (nye emblem, viskere, bensinslanger, nye skilt, etc.) Se på side 1. i tråden. Ring meg på 92 84 83 83.
Stoppie_Master Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Jeg må legge inn bilde av bilen din her også, som jeg tok på treffet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå