Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg vet ikke om noen andre har lest om det, men grunnleggeren av Gemballa døde jo for noen mnd siden han også (dog litt mer dramatisk). Litt synd at drivkraftene bak den bilverden vi på forumet kjenner godt (ettermarkedstuning og styling) er på vei ut.

Posted

Slike "gutter" har som regel levd et tøfft liv med mye stress og kanskje ikke verdens sunneste livsstil, men det er synd at folk faller fra i såpass ung alder

Posted

Husker godt en reportasje i Bilmagasinet om verdens raskeste Bmw for gate bruk. En E30 M3 turbo som var svart og gul fra Hamann Motorsport. Mener å huske at det var ca 410 hk og en toppfart på 303 kmt.Den gjorde vel 0-100 på ca 4,9 sek. Dette var i 1990 og for en gutt på 16 år var dette en sensasjon som måtte videre formidles blant venner og kjente. :wink:

Det har kommet mye råe Bmw er fra Hamann Motorsport!

Posted
Husker godt en reportasje i Bilmagasinet om verdens raskeste Bmw for gate bruk. En E30 M3 turbo som var svart og gul fra Hamann Motorsport. Mener å huske at det var ca 410 hk og en toppfart på 303 kmt.Den gjorde vel 0-100 på ca 4,9 sek. Dette var i 1990 og for en gutt på 16 år var dette en sensasjon som måtte videre formidles blant venner og kjente. :wink:

Det har kommet mye råe Bmw er fra Hamann Motorsport!

Haman Laguna seca 3.5 turbo. Motor fra 745 3.5 M30 turbo, oppskremt til 410hk og 510 nm, mener jeg å huske.

Var vist så dyr at kun 5 ble laga, om jeg ikke husker feil.

Tenk å hatt en org sånn å gnukka på. :D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...