mariusea Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 da var tiden inne for oppussing av bilen. Etter vintern å alt saltet så kom all rusta fram + mye småtteri. Planen er hellakkering av bilen, sveise kanalene, sveise igjen hullet til spylerdyse bak på bagasjeluka, tinning av der bmw emblemet sitt bak, samt det som oppstår når pussinga har startet. Her er et bilde av bilen i høst Har vært en skade på bakskjermen, med dårlig oppretting, ble målt 1498 mY, så her er det mye sparkel. Panser emblemet hadde blitt fjerna siden forrige lakkering, så her hadde sparkelen sprukket Var opprustet nederste delen av hjulbua, så her blir det å lage seg ny bit Var 2 hull i bakskjermen, som du ser så ser man bagasjerommet Her er den ferdig sveist Sveising av V.bakskjerm sandblåsing av bagasjeluka, samt sveising
mariusea Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 kan også legge til bildene av felgene som jeg pusset opp tidligere i vinter ytteringa ferdig lakkert Så var det inner ringene, forrige lakkerer hadde fått så mye sig, at de måtte bli pusset helt ned, lagt på syre grunning, slipe fyller. Her er dem ferdig montert
Tzunami Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Wow! det må jeg si! imponerende arbeid! du er vel mekaniker eller noe av yrke tipper jeg?
mariusea Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Wow! det må jeg si! imponerende arbeid! du er vel mekaniker eller noe av yrke tipper jeg? driv å utdanner meg til biloppretter
Tzunami Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 hadde jeg bare vært det selv ser gøy ut å holde på sånn da, pengene flyr vel, men da vet man at bilen er 100% rustfri og fin
mariusea Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 hadde jeg bare vært det selv ser gøy ut å holde på sånn da, pengene flyr vel, men da vet man at bilen er 100% rustfri og fin Er ikke all verden dyrt så lenge man gjør det sjøl, men skulle jeg satt den bort å ikke ha vært oppretter så hadde det kosta meg skjorta
m-tech 320i Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Liker felgene dine, kunne tenkt meg slike selv =)
mariusea Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Liker felgene dine, kunne tenkt meg slike selv =) Kjøpe? hahah
mariusea Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 noen oppdateringer fra torsdag å fredag: Begynt å skjære ut kanalen på høyre side, blir som at jeg skifter hele kanalen. mye dritt som skjuler seg under sideskjørtene fant jeg ut! Ferdig lagd bit til sveising der spylerdysa satt på luka. samt tinning av der det ble sveisa og der bmw emblemet satt tinning og sparkling av hjulbuene
mariusea Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Har du fargekode på "gull"delen på felgene? nei har ikke det, ble blanda ut fra en gull farge, men tilsatte litt mer grønt og sølv i.
mariusea Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 litt mer oppdateringer H kanal ferdig sveist og ferdig tinnet begynt utskjæring av kanal på venstre side, har også tilpasset del Fikk pakke på torsdag, så nå er det å begynne å skjære ut hjulbue og tilpasse Må også bytte ut innerskjermen, da forrige oppretter hadde bare fylt igjen med kit så er rusta i stykker Plukket av ene døra å begynte så vidt å sandblåse Frontfanger klar til grunning, og sparkla på bakfangeren
mariusea Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Litt mer oppdatering fra uka, har fått av alle dører, kittet dem innvendig, lagt på epoxy grunning innvendig, og rakk og legge fyller på dørene Hjulbua og begge kanalene er nå ferdig, mangler litt pussing bare tok også ut gulvsmatta, da denne var kliss bløt ved førersia, så har en mistanke om at et drenerings hull er tett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå