Jørgen Lie Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Kostet 0,- i fjor, så regner med det er gratis i år også
Morgan GS Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 hei hei ... hektiske dager her nå kommet hjem fra gatebil og er i full gang med treff finsliping . STORE pokaler blir det i år også og vi skal dra igang en felg eller dekk kasting hvor vinneren får 4 felger gratis av gs wheel koletion inntil nitten tommers felger . konkurranser får barne som kommer med premier og . raskeste hjulskift på bil og mye annet .... Musikk skal vi også ordne med så det blir litt liv på plassen også. Gratis inngang selvfølgelig og alle bmw/mini er velkomne . Vi skal avslutte med suksessen fra i fjord med felles tur over atlanterhavsveien med GS M3 som ledebil . og funker den som den skal så skal vi nåkk få brukt opp et dekksett når vi er tilbake ...hehe men riktig program kommer straks ..
Dal-z Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 blir det noen ekstra gode dagstilbud under treffet? meget mulig jeg kommer til å handle felger med dere og, det er vel mulig?
Morgan GS Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 Det er jo kystdager bud samme ag så det skjer ellers mye der også .. Og så må vi jo ut på "byen" hehe .. om man kan si det slik på kvelden . håper mange kommer og bidrar til en kjempe dag ... husk det er de som tar turen som er med og lager en skikkelig dag også
Morgan GS Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 blir det noen ekstra gode dagstilbud under treffet? meget mulig jeg kommer til å handle felger med dere og, det er vel mulig? tilbud utover kampanje priser blir det også så det kan være dagen for et ekstra godt kjøp.
Morgan GS Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 Blir en herlig dag! Krysser fingrene for fint vær me too
FTE Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Vi kommer iallefall noen gamle E30`r oppover Gleder meg til denne helgen, håper bare redskapen funker feilfritt hele veien
Morgan GS Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 Mange gode premier , Kaster du lengst så har du sikret deg 4 stk gratis felger fra vår GS Wheel collection intill 19" felg . Ønsker vinneren dekk på felgene så blir rabbatene store !!! Mange andre godsaker også blir delt ut , som dere vil se i løpet av dagen .
doffa Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Håper at e30 er klar til da.. venter på deler som er til fabrikering fra stål til alu.... krysser fingrer og tær
Morgan GS Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Vi har invitert Stian Sørlie og Gatebil fotograf Camilla S.Tofterø og Autobloggen til og komme hit og lage film og morro fra treffet . Så vi krysser fingrene for at de kan komme Konkuranser : -felg/dekk kasting (premie 4 felger intill 19") -raskeste hjulskifte (premie Xenon kit ) -sterkeste mann og dame ( premie Xenon kit ) -Quiz for barna med en skikkelig gåtteri dunk fra MIX i bud som premie...nam nam pokaler /priser -Alle som får pokaler premier får i tillegg 7.liter GULF olje til sin BMW -long distance -beste original bil før og etter 1990 -beste modifiserte bil før og etter 1990 -best in show ( juryens pris) -peoples choice -Wrapping.no kommer og demonstrerer foliering av bil -Hertz/audioson levrandøren våres kommer med demo bil og kan svare på mange spørsmål med tanke på bilstereo + mye mere
Torek Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Jøss. Jeg er imponert over opplegget rundt dette treffet. Regna ikke med at det skulle bli noe mer avansert på dette treffet enn hva som er "vanlig", men dette her ser jo knallbra ut! Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå