Torek Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Selvsagt ! Kom ikke du og dama bortom en tur på lørdagskvelden a? Trodde det var deg jeg Uansett, dette var et vanvittig bra treff! Jeg har aldri vært på et rent utstillingstreff hvor det har vært et så solid og variert opplegg. Maks cred til GS-gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Trenger og få tak i eier av Bil nr 101 ( Blå E-28 ) han vant people choice men dro hjem for tidelig gitt ...Gratulerer !!! Er det Mjørgen sin som vant? ca midt på denne siden her: viewtopic.php?f=6&t=139743 kan stemme det ja , blå med Gull felger han får ringe meg så vi får overlevert pokal og Gulf Olje om han ser dette !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Noen som har tatt bilder av andre en e30 eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 http://www.facebook.com/media/set/?set= ... .772360182 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Jeg tok vel bilde av de fleste e30 ene Skal kjapp redigere de bildene som er noe å se så legger jeg de ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Mine bilder: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150203629995304.435346.839785303 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Lekkre E30er...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Trenger og få tak i eier av Bil nr 101 ( Blå E-28 ) han vant people choice men dro hjem for tidelig gitt ...Gratulerer !!! Er det Mjørgen sin som vant? ca midt på denne siden her: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=139743 kan stemme det ja , blå med Gull felger han får ringe meg så vi får overlevert pokal og Gulf Olje om han ser dette !!!! E i som eig den m535n ja Fan at i dro heim etter kjøreturen da!! Har sendt pm til Morgan no så d årdna c sikkert men e d ingen som har bilda tå bilen min da? i fe ikje lasta opp bilda her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Liker at det er filming som er det kule nå om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Kult å se treffet på film ja! Gleder meg til autobloggen får laget sin film nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Selvsagt ! Kom ikke du og dama bortom en tur på lørdagskvelden a? Trodde det var deg jeg Uansett, dette var et vanvittig bra treff! Jeg har aldri vært på et rent utstillingstreff hvor det har vært et så solid og variert opplegg. Maks cred til GS-gutta Jo, vi kom jo gående rett før vi dro på 'puben' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 En film til fra helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå