Ivanrogov Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Felles kjøring fra Trondheim og nedover noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norli racing Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 jeg kommer i allefall med min M-power marskin håper det blir fint vær og god stemning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 ser ut til at vi får med oss været også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 10 grader og jævli vind? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 er vell muligheter for å sove i telt for di som kommer langt unna fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Du kan få sove i telt utenfor hytta vår på Bud Camping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 litt forskjellige meldinger på været ser jeg ja men ,så lenge vi har oppholdsvær så er det jo bra Jeg stoler på de som viser best ..hehe Vind kommer man ikke så lett unna siden vi er helt ute i havgapet ) Telt kan du slå opp på Bud Camping ... 5 min gåtur fra "sentrum" og GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Håper mange blir med på fellesturen mot slutten av treffet over atlanterhavsveien , Autobloggen kommer jo og har lovet en grom fil fra treffet og turen .. GS M3 som ledebil og vi satser på en forrykende avslutning på turen om dere forstår noen linker fra Youtube http://www.youtube.com/watch?v=LtjwXuGe ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 jeg blir nok å se der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Søren at dette kræsjer med andre planer Dette har jeg trua på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 får vel ta med meg ///M maskina jeg også da håper gs får levert eisenmann potta mi før treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 får vel ta med meg ///M maskina jeg også da håper gs får levert eisenmann potta mi før treffet sendte den ned til oslo idag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 får vel ta med meg ///M maskina jeg også da håper gs får levert eisenmann potta mi før treffet sendte den ned til oslo idag jeg da kommer den vel snart men hvorfor sende den til oslo når jeg er i krsund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Søren at dette kræsjer med andre planer Dette har jeg trua på! helt enig, er på jobb denne gangen men vil så gjerne kjøre atlanterhavs veien. Er langt for min del men detta skal proriteres neste år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå