Morgan GS Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 IKKE REGN men ta med en jakke ..hehe http://www.yr.no/sted/Norge/Møre_og_Romsdal/Fræna/Bud/langtidsvarsel.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Kommer iår også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Kommer på campingen i 1800tiden i morgen! Hvit E92 med gullfelger! Vi får samle oss på campingen og ta en pils på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 PROGRAMMET !! -10.00 start av treffet ( vasking av biler er mulig på plassen ) men hver rask da det er mange som skal . -Barne quiz går heledagen premie utdeling for barna blir før fellesturen -ca11.30 hjulskift konkurranse ( premie blir en pocket bike ) -ca12.30 dekk kasting ( premie 4 stk felger intill 19" fra GS Collektion) -Muskelkonkuranse , hvem klemmer mest ( xenon kit som premie ) -ca14.15-14.30 Fellestur over atlanterhavsveien ( avsluttest med røyk show med GS M3 som kjører førts på turen) -Premie utdeling når vi ankommer GS Bud igjen -Det vil også være mye annet som skjer i løpet av dagen , som bilstereo demo av Hertz/ Audison , foliering demo ++ -Og ikke minst Autobloggen dekker hele treffet og turen over atlanterhavsveien, så vi får et skikkelig minne av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 ser lovende ut, gleder meg! men, om man skal vaske bilen sin på plassen. da må man vel ha med eget vaskeutstyr regner jeg med? og en ting til. hvis (når) jeg kjøper felger i morgen, blir de lagt om på dagen, eller må jeg komme tilbake senere en gang for å få det gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 spørs hvor stor pågang på felgsett det blir og folk vi har til å legge på vi setter ut noen bøtter og har varmtvann steamer , til gratis utlån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Faen, jobb imorgen! Synd da jeg bor 20min unna Bud, hehe. Hold øyene åpen for en svart E36 cab på høyre siden av veien litt før bud folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 kom noen E-30 biler hit nå .... regner med dem stopper her til i morra får ikke lastet inn bilder her nå men den ene var grønn , den andre marakerch brun og den tredje grå met ... BBS RS ++ kjente E-30 dette vil jeg tro godt tegn hvis bilene kommer dagen før hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Dukker nok opp om jeg får monter sammen ///M3'n i kveld. Vi blir vell endel biler ifra Ålesund og omegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Ser ut som dette blir et bra opplegg Blir bra med fellesturen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 For de som kommer i kveld så er det pub kveld på kiosken i bud med live musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 De kom i går de, Morgan FTE, Anders87 og Torek, samt 316 som co-pilot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Jeg og Marius2002 hadde tenkt oss en liten tur utover for å hilse på i kveld. Men ble for travelt så får ta det igjen i morgen! Gleder meg som fy til morgen dagen! Blir KNALL! !utropstegn FTW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 B-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 På plass, bud camping kjenner igjen mange biler her, 3xe30 blant annet Blir nok en nydelig helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå