|Ole| Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Haha. Gjør det, da hadde jeg vært evig takknemmelig! Er ein plass eit lite stykke herifra, det er heimbyen til E30 trur eg. Eg kjøpte den orange eg hadde derifra, ga 1000kr ekstra for KOMPLETT m-tech styling Skal høyre litt der i området
|Ole| Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Alpina-hvit Alpina kvit hadde vert nokke men ein kar hoss Aven Auto har ein som blir kvit no, da gidde ikkje eg kvit
Jørgen Lie Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Er alltid en annen som har den fargen du kommer med uansett Men okei, skjønner Da får du blande lakk selv da, så ingen andre har! Eller lakkere den i candy-rød
|Ole| Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Er alltid en annen som har den fargen du kommer med uansett Men okei, skjønner Da får du blande lakk selv da, så ingen andre har! Eller lakkere den i candy-rød Tar det med i tenkeboksen Takker for tips
Jørgen Lie Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Ta den med i lakkboksen i stedet du Men, google litt BMW-farger, evt stikke innom en lakkerer å se på fargeprøver, så er det vel noen som frister tenker jeg
|Ole| Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Ta den med i lakkboksen i stedet du Men, google litt BMW-farger, evt stikke innom en lakkerer å se på fargeprøver, så er det vel noen som frister tenker jeg Hehehe, lakkerern er vegg i vegg med verkstedet vårt så er kort vei Men sånne ting er vanskelig å ta avgjerelse på
|Ole| Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Kjør rat-look..! Nei, rat-look er for E36. Er så få igjen av brukbare E30`er att dei er verdt og ta skikkeleg vare på
[space] Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Flyttet tilbake til "prosjekter" etter ønske fra trådstarter. (Da dette blir mer et prosjekt enn en ren show-off-tråd.
|Ole| Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 ":1t8dkpor]Flyttet tilbake til "prosjekter" etter ønske fra trådstarter. (Da dette blir mer et prosjekt enn en ren show-off-tråd. Takker for det!! Har fortsatt problem med fargevalg, det går meir og meir mot ein blå farge trur eg...
lbarstad Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Sånn helt ut av det blå (!) ser det ut som Le Mans Blau (381) eller noe i den duren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå