Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Haha. :) Gjør det, da hadde jeg vært evig takknemmelig!

Er ein plass eit lite stykke herifra, det er heimbyen til E30 trur eg. Eg kjøpte den orange eg hadde derifra, ga 1000kr ekstra for KOMPLETT m-tech styling :P

Skal høyre litt der i området ;)

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Alpina-hvit 8)

Alpina kvit hadde vert nokke men ein kar hoss Aven Auto har ein som blir kvit no, da gidde ikkje eg kvit :P

Skrevet

Er alltid en annen som har den fargen du kommer med uansett ;) Men okei, skjønner :lol: Da får du blande lakk selv da, så ingen andre har! Eller lakkere den i candy-rød 8)

Skrevet
Er alltid en annen som har den fargen du kommer med uansett ;) Men okei, skjønner :lol: Da får du blande lakk selv da, så ingen andre har! Eller lakkere den i candy-rød 8)

Tar det med i tenkeboksen ;) Takker for tips :)

Skrevet

Ta den med i lakkboksen i stedet du :lol: Men, google litt BMW-farger, evt stikke innom en lakkerer å se på fargeprøver, så er det vel noen som frister tenker jeg ;)

Skrevet
Ta den med i lakkboksen i stedet du :lol: Men, google litt BMW-farger, evt stikke innom en lakkerer å se på fargeprøver, så er det vel noen som frister tenker jeg ;)

Hehehe, lakkerern er vegg i vegg med verkstedet vårt så er kort vei :P

Men sånne ting er vanskelig å ta avgjerelse på :P

Skrevet
Kjør rat-look..!

Nei, rat-look er for E36. Er så få igjen av brukbare E30`er att dei er verdt og ta skikkeleg vare på :)

Skrevet

Flyttet tilbake til "prosjekter" etter ønske fra trådstarter. (Da dette blir mer et prosjekt enn en ren show-off-tråd.

Skrevet
":1t8dkpor]Flyttet tilbake til "prosjekter" etter ønske fra trådstarter. (Da dette blir mer et prosjekt enn en ren show-off-tråd.

Takker for det!! :)

Har fortsatt problem med fargevalg, det går meir og meir mot ein blå farge trur eg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...