Janthomas Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Fy, denne ble tøff!! Forandringer.. Ser ikke noe som burde vært annerledes, denne er fin som den er Tror nok den kommer til og bli sånn ja Blir vell valsing av skjermbuer enest Noen som har formening av proff soting på e30? Blir ikke mokka mørkt! Men litt lettere, ell blir det for harry? Personlig så syntes jeg det ser harry ut, spes om det er bare bakdelen som blir sotet dvs ikke ved fører og passasjer vindu, bare ved baksetet og bakrute! Ellers så er det vel ikke så mye som burde forandres annet en baumskogen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Blir helt fram da ja, blir lysere foran da, men det er bare 1 baum og en hula hila krans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 hehe baum er fy! kan muligens godkjenne en rosa duft skilpadde i dæshen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese89 Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Fy, denne ble tøff!! Forandringer.. Ser ikke noe som burde vært annerledes, denne er fin som den er anna bakfanger!!!! hold den rein og ikke sot rutene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Artig doning! Jeg syntes du burde komme på E30 Meet ja. Så du hadde skrevet der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Artig doning! Jeg syntes du burde komme på E30 Meet ja. Så du hadde skrevet der! Hadde vært morsomt ja aldri vært på BMW treff før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Er nå bare og glede seg til sommeren hvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 m20 er så mye kulere motor en m50 mener jeg:) hardere gange på m20 en på m50:P! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 m20 er så mye kulere motor en m50 mener jeg:) hardere gange på m20 en på m50:P! Jeg også syns m20 er grommere, var inne på tanken og setta i m50b25, men droppa det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 M50 har null karakter kontra M20, kjedelig lyd er det og.. Sportseksos og konfilter så er M20'en prima Menne.. Har det skjedd noe her i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 M50 har null karakter kontra M20, kjedelig lyd er det og.. Sportseksos og konfilter så er M20'en prima Menne.. Har det skjedd noe her i det siste? Nai, ikke noe anna en at e30 en står til vinterlagring og at jeg bruker en e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Lurer litt på turbo jeg nå Blir IKKE og kjøpe kina varer, men kommer til og kjøpe kvalitet litt etter litt, siden det er så dyrt Så vær så snill folkens og kom med tips og råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Ganske stort spekter innen turbo trimming da, kjem jo an på effekt, bruk osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Ganske stort spekter innen turbo trimming da, kjem jo an på effekt, bruk osv osv... Veit satser på 300hk ca men er i tankeboksen om sprut ell chip, men hvis man skal no særlig over 300hk er det jo sprut som gjelder egentlig. eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Sprut er altid ein fordel, Azeton her har vel ein bekjent som lodder ferdig MS til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå