Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har en 92-mod 520i Touring og den tapper sakte men sikkert batteriet.

Noen som har noen tips til meg om vanlige strøm-problem på disse modellene??

Takker mye for svar!

Posted

koble til et ampermeter mellom + ledningen og batteriets + pol.

Da kan du se hvor mye strøm som går, deretter er det bare til å begynne å ta sikringer å se hvilken kurs som trekker mye strøm.

Posted

Det er en god pekepinne å gjør det på denne måten, men ofte så er det mye utstyr på samme sikring, ikka alltid like lett å finne.

Men hadde tenkt å prøve å feilsøke på det senere, har ikke tid på dagtid, så tenkte jeg ville høre her litt først.

Posted

Jeg har samme problemet, dog en e36, og jeg fant ut at det er dynamoen som trekker. Den lader fint, men tror det er en av diodene som skal gjøre slik at strømmen bare går en vei er ødelagt, slik at den trekker strøm.

Posted

hadde en sierra med samme greia en gang, da var det det jævlig råe stereoanlegget som en gang hade stått i som var synderen.. en forsterkerkabel som lå nedi gods bak.. sjekka sånt ?

Posted

Jeg har kommet så langt at det er sikringen til AC/OBCn og dispøayet i instrumenteringa. Nr:21.

Lengre har jeg ikke kommet i feilsøkinga. Denne går og på sentrallås og alarm tror jeg.

Posted

Tror kanskje det bare var dårlig kontakt på polene, har pusset dem rene å sprayet dem med CRC 5-56 nå, så får se an om problemet dukker opp igjen. Har startet hver dag nå siste 3 dagene uten ladding :)

Posted
Skifta GM modulen under baksetet og da slutta min å tappe strøm.

GM Modul?

Lik på alle E34?

Ja som regel, ser jo det på nr på boksen isåfall.

Har en ekstra om du trenger.