Bjørnar_ Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Kom over den saken her på youtube: Og vips...så fort gjort var det å få seg en ny drøm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 deilig sak det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Digg!! Men han gnomen som står å spiser is på siste filmen der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Syns de kunne fjerna V10 merket og heller beholdet M merket;) Men herregud, grom bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Syns de kunne fjerna V10 merket og heller beholdet M merket;) Men herregud, grom bil!!! Akkurat det samme slo meg. Men dæven for en bil, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Hornisse? Kanskje han er i familie med Hagenisse Det er dette jeg skulle gjort med Z4en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 ":zmbfrc0o]Hornisse? Kanskje han er i familie med Hagenisse Det er dette jeg skulle gjort med Z4en Heheh...kanskje det ligger for Z-gjengen å være noen nisser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Hornisse er nok den snuskete fetteren eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Rimelig snuskete den bilen i alle fall. Barsk sak med verdens flotteste motorlyd spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå