530dE39 Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Er det noken som har erfaring med denne spilleren?
S.Hafsmo Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Har den i E34'en og pr. i dag er det den spilleren jeg har vært mest fornøyd med. Brukervennlig, fin lyd og bra radio. Har forresten ikke BT på min, da jeg hadde det på den forrige Pioneeren, og syntes det var litt for mye trøbbel å koble til hver eneste gang jeg skulle ut å kjøre. Kan dog være de har oppgradert den funksjonen til denne spilleren.
530dE39 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 Har bestillt fra USA og lure på om eg har gått på ein smell med radioen...
S.Hafsmo Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 nesh.. jeg hadde Amerikansk radio på en av de gamle spillerene mine, og det kan godt være at den var dårligere, men jeg merket ikke så alt for mye til det.. Kan jeg spørre hva du måtte ut med for den?
530dE39 Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 Kommer den grett inn blir da 1400 + eventuell moms da
S.Hafsmo Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Det var jo en bra pris. Tror jeg betalte rundt 2700,- fra Pixmania.
Haug Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Vurderer å kjøpe meg denne selv, så si ifra hvordan den er når du har testet den ut litt
eirik845 Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 radio fra usa funkerer bare på oddetall. vis man ikke kan bytte om til europeisk standar som har alle frekvensene. ( ikke skyt meg vis det var motsatt:P) finner mere info på bilstereoforumet. der veit de mere om det.
Haug530D Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 radio fra usa funkerer bare på oddetall. vis man ikke kan bytte om til europeisk standar som har alle frekvensene. ( ikke skyt meg vis det var motsatt:P) finner mere info på bilstereoforumet. der veit de mere om det. Det er vel partall som er riktig. Jeg hadde tidligere en Jvc spiller som jeg kjøpte i Usa, der kunne man switche over til EU frekvenser, om Pioneer har det samme vet jeg ikke.
S.Hafsmo Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Amerikanske spillere spiller bare på oddetallsfrekvenser. kalles og "oddetallsradio". Det kan være at det var årsaken til at det ikke var noe problem for meg, da stort sett alle kanalene hjemme er på oddetallsfrekvenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå