Gå til innhold

E28Fredrik's 524td


E28Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

er en artig bil det her :) har sjekka hvor mange det er igjenn av dem bilene her.. og i følge en epost jeg fikk i dag, viser det seg at pr 31.03.2011 er det kun er 17 stk registrerte igjenn på norske veier.. antall vraket/avskiltet fikk jeg ikke greie på... noen som har peiling på om det er mulig å få en oversikt over det òg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan eg få addressa di? kommer og stjeler coiloversa, og alt av deg! :lol: Eg har jaffal en av dei 524td`ane så er avskiltet. Gleder meg til og sjå denne ferdig!

hehe :P hvis du vil dra så langt for å hente det, så får du i det minste slå av en prat ;) må få ferdig din òg da, så får vi møtes på treff :)

Mye snacks på bildene på forrige side! :) Fet bil, dette blir nok bra! Stå på! :)

ich will! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vore hyggelig ;) Bilen er klar den, må bare feste bremserøyra, å litt småknask, så denne er klar til rudskogen no i sommer! Men hvor mye måtte du betale for coiloversa, ferdig sveist ?

oioi.. da må jeg virkelig stå på! hehe.. snart ferdig å sveise rust.. også fikk jeg frontkasetten her om dagen, så da er det bare å sende den til retting snart.. :D synd hele denne helga går til min bror's bryllup.. hehe

coilovers'a betalte jeg vel 8K syns jeg huske.. sveiset de sjøl :P lurer på om jeg må sveise litt til på de å få de pulverlakkert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør egentlig skifte hele fronten eg og.. min er angrepe av rust:/ samma med framskjermene, dei er rustet heilt nede. Men det skjer ikkje i år jaffal ( dårlig råd.. ) Men 8k var no ikkje så gale? Nesten så eg må kjøpe det sjøl, og få stefaren min til og tigge dei sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jøss...;) 88000km er ingenting... første 524tden jeg hadde hadde 755000 på telleren da jeg solgte den som delebil... da var den rustet bort... men motoren lever såvidt jeg veit fortsatt i en båt på vestlandet..;) den var tidligere tromsø-taxi var også -83mod men grønn... ellers null utstyr..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...