Gå til innhold

E28Fredrik's 524td


E28Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

det gjør jeg nok helt garantert.. men er kommet til ett punkt hvor det er andre ting som er viktigere for meg.

men ser helst at noen som kommer til å gjennomføre prosjektet slik jeg ville ha gjort -kjøper dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått det spørsmålet en gang e30_joackim :D ser jo lett hva jeg valgte ;)

 

Det er kanskje mest fornuftig selvom det er morro og bygge Bmwen :) flyr fort på kroner når man gjør det du har gjort. 

 

Anbefaler deg og legge ut bilen på Finn.no 

Sjelden folk kjøper på forum og eventuelt facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fornuftig er vell ett definisjons spm.

 

og ha ei som ødelegger hobbyn din er bortkasta tid spør du meg, uansett hva hobbyn koster.

 

såklart det er mer fornuftig å drite i alt som heter bil, men hva annet skal man gjøre da? det er jo tross alt bil vi lever for her inne? dissa gamle bmwene gjør jo noe med oss, ellers hadde vi ikke giddi å drivi med dem :)

 

jeg storttrives med å bygge bil hvertfall, uansett hva ting koster, bare å jobbe mer det så går det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fornuftig er vell ett definisjons spm.

 

og ha ei som ødelegger hobbyn din er bortkasta tid spør du meg, uansett hva hobbyn koster.

 

såklart det er mer fornuftig å drite i alt som heter bil, men hva annet skal man gjøre da? det er jo tross alt bil vi lever for her inne? dissa gamle bmwene gjør jo noe med oss, ellers hadde vi ikke giddi å drivi med dem :)

 

jeg storttrives med å bygge bil hvertfall, uansett hva ting koster, bare å jobbe mer det så går det :)

 

DU tok orda ut  av munnen på meg, Takk ! vi tenker likt på alle punkter der ;) man lever en gang bare, man skal ikke jobbe i 40 år får å spare alle pengene vi tjener ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! jeg har ikke sagt ett ord om noe valg som må tas i ett resultat av ultimatum her nå da :P

men morsomt hvilke signaler som blir gitt :P hehe..

jeg syns det er veldig dumt å selge så nære 'finish-line' men det er forskjellige

synspunkter på ting kan man jo si...

jeg vet jo at den ikke er verdt halvparten av det den kan bli som ett ferdig prosjekt.. men..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! jeg har ikke sagt ett ord om noe valg som må tas i ett resultat av ultimatum her nå da :P

men morsomt hvilke signaler som blir gitt :P hehe..

jeg syns det er veldig dumt å selge så nære 'finish-line' men det er forskjellige

synspunkter på ting kan man jo si...

jeg vet jo at den ikke er verdt halvparten av det den kan bli som ett ferdig prosjekt.. men..!

 

Er det en kronerulling eller noe som skal til for at dette unngåes eller er det annet som ligger bak, tenker da på om 'noen' kan kjøpe seg en andel av bilen selv om du gjør den ferdig eller noe ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...