daigzen Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Bra det ordnet seg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 knall bra jobb! er vel ikke bare bare å få festet på riktig plass.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Så bra da du er vanvittig flink altså!! Glad det ble deg som pusset opp den bilen Jeg hadde værtfall aldri hatt ork til det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Steike for en bra løsning fredrik! Kjempe bra dette, men hvordan var det å komme til for å få pusset og slik oppi der da? Hva brukte du? Godt arbeid utført foresten Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 supert arbeid Fredrik, bra du fikk ordnet dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Så bra da du er vanvittig flink altså!! Glad det ble deg som pusset opp den bilen Jeg hadde værtfall aldri hatt ork til det der takk for det hehe.. er blitt endel mer arbeid enn det jeg hadde tenkt å legge i den fra starten, men.. er morro da Steike for en bra løsning fredrik! Kjempe bra dette, men hvordan var det å komme til for å få pusset og slik oppi der da? Hva brukte du? Godt arbeid utført foresten Mvh Håkon Takk for det Håkon morro å høre.. tja, brukte litt diverse.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Bedre en nytt den reppen der Artig å se gamle diesel Bimmere bli påkostet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Bra gjort! Måtte sveise en del rundt disse festene på min og ja... Typisk E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Fått hengeren ferdig! da er vi klare til vask, blås og lakking av understellet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 blir så bra dette:) er ikke int i og selge hengeren til meg når du er ferdig med den? vært kjekt til m545en tror jeg:P (sånn volvo flagg hadde jeg på rommet mitt når jeg var 10år els glad jeg fant bmw istedet:P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 blir så bra dette:) er ikke int i og selge hengeren til meg når du er ferdig med den? vært kjekt til m545en tror jeg:P (sånn volvo flagg hadde jeg på rommet mitt når jeg var 10år els glad jeg fant bmw istedet:P) hehe.. skal nok se at vi kan bli enige ang. hengeren, jeg må virkelig beklage volvo flagget! det er ikke jeg som har hengt det opp.. hehe.. er han jeg deler verkstedet med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Ett lite bilde av dagens aktiviteter tok også sprøytet diesel på tektylen noen ganger.. gikk vel 10 liter ca lot det arbeide noen dager. og i dag var det bare å bruke høytrykk steam'er å spyle det av deilig når alt er fritt for tektyl flere bilder kommer når jeg har finvasket litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Når du har finvaska litt? syns det er en annen som står der å vasker jeg fredrik hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Jeg vaska vist for svarte mer enn det han gjorde hehe.. men må nok ta en runde til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Blir nok bra det her, Fredrik! Det er vel noe slikt som dette du tenker deg når alt er ferdig: Noen som kjenner igjen bukkene, forresten? De har vært brukt før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå