Gå til innhold

E28Fredrik's 524td


E28Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Så bra da :) du er vanvittig flink altså!! Glad det ble deg som pusset opp den bilen :) Jeg hadde værtfall aldri hatt ork til det der :P

takk for det :) hehe.. er blitt endel mer arbeid enn det jeg hadde tenkt å legge i den fra starten, men.. er morro da :)

Steike for en bra løsning fredrik! :D Kjempe bra dette, men hvordan var det å komme til for å få pusset og slik oppi der da? Hva brukte du? :D

Godt arbeid utført foresten :)

Mvh

Håkon

Takk for det Håkon :) morro å høre.. tja, brukte litt diverse.. hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir så bra dette:) er ikke int i og selge hengeren til meg når du er ferdig med den?:P vært kjekt til m545en tror jeg:P

(sånn volvo flagg hadde jeg på rommet mitt når jeg var 10år els :oops: glad jeg fant bmw istedet:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir så bra dette:) er ikke int i og selge hengeren til meg når du er ferdig med den?:P vært kjekt til m545en tror jeg:P

(sånn volvo flagg hadde jeg på rommet mitt når jeg var 10år els :oops: glad jeg fant bmw istedet:P)

hehe.. skal nok se at vi kan bli enige ang. hengeren, :)

jeg må virkelig beklage volvo flagget! det er ikke jeg som har hengt det opp.. hehe.. er han jeg deler verkstedet med! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ett lite bilde av dagens aktiviteter :)

390464_10151059894880408_658730407_21680362_1246610033_n.jpg

tok også sprøytet diesel på tektylen noen ganger.. gikk vel 10 liter ca :P lot det arbeide noen dager. og i dag var det bare å bruke høytrykk steam'er å spyle det av :)

deilig når alt er fritt for tektyl :)

flere bilder kommer når jeg har finvasket litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...