Stale_H Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Den hengeren der var faen ikke dum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Blir nok bra det her, Fredrik! Det er vel noe slikt som dette du tenker deg når alt er ferdig: Noen som kjenner igjen bukkene, forresten? De har vært brukt før... ja, er det som er planen ihvertfall bare burgunder rød istedenfor knall orange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Da er vi kommet litt igang.. nå er masse understellsdeler på vei til min postkasse! så da får vi nok montert litt til uka.. i mellomtiden tenkte jeg at jeg kunne formidle litt hva jeg susler med på jobb om dagene.. jobber som maskinarbeider (CNC maskiner) og det gir mye muligheter for privatarbeid! her er nooe av det Vanosblokker til E39 M5 Frese opp navdiameter til å passe E39 Justering av Innpress Splitting/bredding av felgene til supra'n til andreas vaa faktisk, kjent fra Gatebil Reparering av kantkjøring og polering Skive til sensor for speedometer (Porsche) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Dammit mann !! Du er god!!! Du må ikke legge ut slike bilder av at du kan slikt, vips så får du PMer av meg om ting jeg skulle ha hatt laget! Og det er ikke kødd engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Dammit mann !! Du er god!!!Du må ikke legge ut slike bilder av at du kan slikt, vips så får du PMer av meg om ting jeg skulle ha hatt laget! Og det er ikke kødd engang hehe bare å skyte i vei det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Har overkommet de fleste hinder på E28en nå heldigvis, men mistenker at E21en min trenger litt custom nice parts... Trenger bare dreid til en "skive", men det skal jeg klare å få til lokalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 ja det kan nok tenkes... er bare å si ifra om det skal være noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Takk! (du kommer til å brenne deg på det engang, hehe ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Nydelig arbeid her Morro å se bilen til Anders få et nytt liv igjen. Og, du skal ikke se bort ifra om det kommer en PM snikende om en tjeneste senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 jaja! tid for litt oppdatering endelig noen "Monteringsbilder" her har jeg fått diffhuset m.m tilbake fra lakkering.. her er den uten innmat da, da jeg venter på ny støvring (da den andre ble litt deformert pga uforsiktig montering) og friksjonsmomentmåler for å få den montert ferdig.. alle delene har blitt sandblåst og lakkert i en spesiell tynn varmelakk av ett slag av fagfolk på ett industrilakkeringsverksted Har også fått deler til resten av bakstillinga, men fikk feil hjul lager, så får ikke montert noe før det kommer, men kan nå legge ut bilder av de fargerike delene ogsåå har jeg en liten gåte til E28 elskere.. Hva er dette?? Har tatt på meg litt jobb for en kollega i helga da.. har ikke direkte noe med prosjektet å gjøre men kan vel si det er med å hjelpe å finansiere litt oppgradering av E60 M-sport fangere nylakkert i Saphire scwartz metallic klare for montering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Det ser bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Ser godt ut detteher ja er vel bump steer det det? Kjøpte det til min og,men du lager vel bare egne? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Ser godt ut detteher ja er vel bump steer det det?Kjøpte det til min og,men du lager vel bare egne? hehe ja, stemmer det! hvor mye gav du for dine? og hvor mye bygger de? jeg lager nok egne bare ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Hmm ga vel rundt 500-600kr for de, bygger 13mm Har du noe plan på når du skal ha bilen klar forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Hmm ga vel rundt 500-600kr for de, bygger 13mm Har du noe plan på når du skal ha bilen klar forresten? åjaa.. jeg og H-vatn ble enige om at de måtte være ca 30-35 mm for å få bærearmene til å stå rett ut med den senken han hadde.. så da har jeg laget de 35 mm hehe.. håpet er 2013.. da den fyller 30 år det året! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå