Rønningen Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Sigler, for et bygg! Bøyer meg i snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Hvilke coilovers er det der? Det er coilovers fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Nydelig!!! Du må bare komme med mere bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Bildeeer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Nydelig!!! Du må bare komme med mere bilder... +1 LIKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 hadde en liten økt i dag og men lar bildene tale for seg hehe men! er det noen som har en fasit på hvor den "merkelappen" på diffen skal stå? ikke at det er noen diff å skryte av, men.. detaljer detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Lappen på diffen skal vell stå mellom boltene å ikke oppover sånn den står nå fy dette blir strøkent!, tar av meg hatten og bøyer meg i støvet! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Lappen på diffen skal vell stå mellom boltene å ikke oppover sånn den står nå fy dette blir strøkent!, tar av meg hatten og bøyer meg i støvet!Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hadde ikke skrudd den fast, la den der bare for å illustrere takk for det! Morro med sånne kommentarer I mårra håper jeg at jeg får ferdig det andre bremserøret og montert bakstillinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Jeg innbiller meg at lappen skal stå nede til venstre på difflokket, pekende oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 det er riktig som moe sier men på motsatt side av speedo sensoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Skal vell stå der den står nå, bare peke nedover:-)) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 det er riktig som moe sier men på motsatt side av speedo sensoren Hehe, ja var til venstre på diffen jeg mente, ikke til venstre på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Dæven steike, Freddy:) Dat is tits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Imponerende... Fortsetter du å holde denne stilen hele veien, kan resten av oss andre E28eiere bare gå å legge oss. Våre biler kommer til å se ut som vinter-/arbeidsbiler... Gratulerer med å gjøre deg verdig til tittelen "Bimmers mest gjennomførte/strøkne E28" - så langt... Du har mange timer igjen foran deg, men steike hvor flott det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 det er riktig som moe sier men på motsatt side av speedo sensoren Skal vell stå der den står nå, bare peke nedover:-))Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 det er riktig som moe sier men på motsatt side av speedo sensoren Hehe, ja var til venstre på diffen jeg mente, ikke til venstre på bildet.. Jeg innbiller meg at lappen skal stå nede til venstre på difflokket, pekende oppover hehe.. det var litt forskjellige svar her men da tror jeg at jeg prøver som moe sier her.. til venstre for diffen, nedre skrue, pekende oppover Dæven steike, Freddy:) Dat is tits Imponerende... Fortsetter du å holde denne stilen hele veien, kan resten av oss andre E28eiere bare gå å legge oss. Våre biler kommer til å se ut som vinter-/arbeidsbiler...Gratulerer med å gjøre deg verdig til tittelen "Bimmers mest gjennomførte/strøkne E28" - så langt... Du har mange timer igjen foran deg, men steike hvor flott det blir. det var voldsomt! millioner takk! super hyggelig å lese sånne tilbakemeldinger! gir meg bare mer motivasjon til å gjøre det ennå mer gjennomført du må forresten overtale sjefen om å dra på gatebil neste år.. for da skal jeg møte opp (mest sannsynlig uten bil sjøl ) for å se alpinan på nært hold! gleder meg allerede! men! nå er det siste mulighet før julestress for å ut å gjøre noe på bilen! ny oppdatering i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå