Gå til innhold

E28Fredrik's 524td


E28Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Lappen på diffen skal vell stå mellom boltene å ikke oppover sånn den står nå:-) fy dette blir strøkent!, tar av meg hatten og bøyer meg i støvet!:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Hadde ikke skrudd den fast, la den der bare for å illustrere :) takk for det! Morro med sånne kommentarer :)

I mårra håper jeg at jeg får ferdig det andre bremserøret og montert bakstillinga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende... Fortsetter du å holde denne stilen hele veien, kan resten av oss andre E28eiere bare gå å legge oss. Våre biler kommer til å se ut som vinter-/arbeidsbiler...

Gratulerer med å gjøre deg verdig til tittelen "Bimmers mest gjennomførte/strøkne E28" - så langt... Du har mange timer igjen foran deg, men steike hvor flott det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er riktig som moe sier ;) men på motsatt side av speedo sensoren ;)
Skal vell stå der den står nå, bare peke nedover:-))

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

det er riktig som moe sier ;) men på motsatt side av speedo sensoren ;)

Hehe, ja var til venstre på diffen jeg mente, ikke til venstre på bildet.. :)

Jeg innbiller meg at lappen skal stå nede til venstre på difflokket, pekende oppover :)

hehe.. det var litt forskjellige svar her :P men da tror jeg at jeg prøver som moe sier her.. til venstre for diffen, nedre skrue, pekende oppover :)

Dæven steike, Freddy:) Dat is tits

;)

Imponerende... Fortsetter du å holde denne stilen hele veien, kan resten av oss andre E28eiere bare gå å legge oss. Våre biler kommer til å se ut som vinter-/arbeidsbiler...

Gratulerer med å gjøre deg verdig til tittelen "Bimmers mest gjennomførte/strøkne E28" - så langt... Du har mange timer igjen foran deg, men steike hvor flott det blir.

det var voldsomt! :) millioner takk! :) super hyggelig å lese sånne tilbakemeldinger! gir meg bare mer motivasjon til å gjøre det ennå mer gjennomført :)

du må forresten overtale sjefen om å dra på gatebil neste år.. for da skal jeg møte opp (mest sannsynlig uten bil sjøl :P ) for å se alpinan på nært hold! :) gleder meg allerede!

men! nå er det siste mulighet før julestress for å ut å gjøre noe på bilen! ny oppdatering i kveld! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...