Kjakan Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Kordan er passforma på framskjermane fra koed? Blir jo RÅ denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Kordan er passforma på framskjermane fra koed? Kompis av meg kjøpte uorginale skjermer til e28 hos Koed for en 2-3 år siden. De var sjokkerende dårlig passform på vertfall. Var bare å kaste.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Fy faen for noen nydelige felger! Slike SKAL jeg ha på neste e46 jeg kjøper Har troa på prosjektet her, thumbs up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Takk for gode tilbakemeldinger morro! Kordan er passforma på framskjermane fra koed? Blir jo RÅ denne Veit ikke har kjøpt orginale jeg Fy faen for noen nydelige felger! Slike SKAL jeg ha på neste e46 jeg kjøper Har troa på prosjektet her, thumbs up Takk for det hehe.. ja, de passet utrolig godt på E46 men den ble aaalt for lav! subbet slettene langs E134 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 da har jeg prøvd hjula på bruksbilen i dag! hehe.. kun litt valsing bak så går det helt fint men får ikke senket mer framme før jeg får på coilovers'a også ett tøft bilde til jeg tok av bilen til lillebror i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 e vell ganske misunnelig han no på felgane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Gromt, ikke mange som pusser opp en 5'er diesel. Knallfete hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 e vell ganske misunnelig han no på felgane? hehe han er veeldig misunnelig! stod bare å gapa når jeg stod å la om for han hehe Gromt, ikke mange som pusser opp en 5'er diesel. Knallfete hjul! nei, er vel ikke det men vert drømmebil i mange år hos meg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Ja, det tru ej på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 ææ snakker om du! digga det!! mere bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 åssen maskin har du i den hvite bruksbilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 det er bare en 520i manuel! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 ok, a good lookin' bitch! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 e vell ganske misunnelig han no på felgane? At jeg er misunnelig ja..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå