VegarVS Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 tøft! hva skal skje motormessig da ? Motormessig blir den bare gjort ren, kjøpe nye pakninger, Slanger , deksler osv.. Ellers helt orginal utenom littt oppstillt pumpe og kanskje en intercooler om jeg finner en som passer fint Simply Clean høres bra ut viktig med litt oppjustering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 tøft! hva skal skje motormessig da ? Trur den fungerer ganske så greit fra før denne motoren hehe, kult! sånn liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Her får jeg arbeidslyst levert i fanget i arbeidstia gitt Litt kjedelig at disse delane ikke blir synlig iii det hele tatt men Da veit jeg at det er strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 tøft! hva skal skje motormessig da ? Trur den fungerer ganske så greit fra før denne motoren Hehe.. spørs det åssen virker den nye td' din a? Dårlig misunnelig på deg som har 2!!! Den nye td`en er ganske grei egentlig, Helt orginal, å uskrudd. Motormessig så er den 100% orginal, blomberinga i pompa er der forsatt, og staget på turboen er urørt Gått 395 000, men motoren virker ganske bra forde! Ellers er det standar problema, med speedometer og turteller så detter ut.. Planen er å fikse opp, og selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 tøft! hva skal skje motormessig da ? Trur den fungerer ganske så greit fra før denne motoren Hehe.. spørs det åssen virker den nye td' din a? Dårlig misunnelig på deg som har 2!!! Spørs? Den motoren er jo frisk den!! Er moderat stillt opp i forhold til hva mange andre gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Jada, Anders hehe.. Ingen tvil om det gleder meg til å dra den med på treff snart så du får sett den igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Tror jeg vet om en Anders som kommer til å angre litt på salget da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Tror jeg vet om en Anders som kommer til å angre litt på salget da Spørs om han angrer like mye når jeg forteller han hvor mye penger jeg har lagt i den da.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Blir denne helt orginal utseende messig? No ser eg bortifra Coilovers og felger da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Blir denne helt orginal utseende messig? No ser eg bortifra Coilovers og felger da.. tjaa.. tonet ruter helt frem da.. har litt lyst på gule lamper framme, men litt usikkert.. ellers helt orginal tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Jada, Anders hehe.. Ingen tvil om det gledermeg til å dra den med på treff snart så du får sett den igjenn Hehe Jeg gleder meg til å se den igjen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Tror jeg vet om en Anders som kommer til å angre litt på salget da OM!!! Kommer nok en tåre da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Tror jeg vet om en Anders som kommer til å angre litt på salget da Spørs om han angrer like mye når jeg forteller han hvor mye penger jeg har lagt i den da.. Hehe Hehe.. ja, var en av grunnene til at jeg ikke kunne ha den lengre. Hadde tatt så lang tid med tanke på penger osv når jeg har en bil til, kone og snart barn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Tror jeg vet om en Anders som kommer til å angre litt på salget da Spørs om han angrer like mye når jeg forteller han hvor mye penger jeg har lagt i den da.. Hehe Hehe.. ja, var en av grunnene til at jeg ikke kunne ha den lengre. Hadde tatt så lang tid med tanke på penger osv når jeg har en bil til, kone og snart barn oii! barn på gang òg? så morro da! ja da er det bedre at ein evig ungkar tok over jobben med å gjøre den i stand igjenn! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 en liten oppdatering da! fått inn litt stuepynt hehe.. veldig fornøyd med pulverlakkeringa! skal bli en fryd å montere på nye deler her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå