aplet86 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Hoi Hvordan er det og motorvaske V8? Har aldri hatt noe problemer med og motorvaske noen av bilene mine, men dette er min første V8.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Burde jo ikke ha noen som helst betyding om det R4, R6 eller V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KasperR Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Har motorvasket en e39 M5 med foam og høytrykkspyler, ingen problemer oppsto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Hvis du ikke tør med høytrykk kan du bare bruke vanlig hageslange, event. en microfiberklut og litt rensevæske (Surfex HD osv.). Jeg bruker høytrykk i motorrommet på min uten problemer Vannfast teip kan være lurt på koblinger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Vær forsiktig med og spyle direkte på el kobblinger og styringsenheter. Trenger heller ikke å holde strålen alt for nært. Er vel stortsett bare støv og løs skitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Vasket M62B44 motoren min igår med hageslange.. Første gang jeg gjorde det og var noe nervøs, men alt gikk fint og jeg lot motoren stå på tomgang og bli ordentlig varm og god etter vasken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Ett tips er å bruke en damprengjører til motor og felger,utrolig effektivt selges blandt annet på Tv shop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Gå over med trykkluft i kontakter/koblinger etter vask så er det ingen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Gå over med trykkluft i kontakter/koblinger etter vask så er det ingen problem. Hmmm, var det så lurt? Risikerer vel at fukt blir blåst inn i kontakter/koblinger. Jeg personlig ville ha tørket med en klut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Du blåser jo vannet ut av kontaktene. Klut kommer du ikke til inne i kontaktene. Det kan jeg love deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Motorvask er gjennomført! Sprayet på avfetting først, så spylte jeg høytrykket med god avstand. Så avfetting igjen, og kost med masse vann på og skrubbet litt her og der. Så høytrykk igjen.. Så er det bare og la motor tørke av seg selv mens man polerer utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Rent å pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå