Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med at 320 touringen min plutselig stopper ved lav hastighet, noen som har vært borti dette tidligere? :-/

Kan starte bilen med en gang igjen, å da er den helt fin. skjer bare en gang iblandt, så skjønner ikke hva d kan være:-/

Bilen går som den skal å jager ingenting, å går som den skal når den går, så skjønner egentlig ikke noe som helst :(

Takker for alt av svar.

Skrevet

Har hatt lignende problemer på min

Har byttet luftmassemåler uten at det så ut til å hjelpe.

Har dessuten loddet over alle punktene på ecu, men det hjalp ikke det heller.

Har hørt snakk om at det kan skyldes ventil løftere som henger og jeg har en som har "hengt seg opp" 2 ganger, men er fin nå.

Mistenker og at det kan være en kamaksel eller veivsensor som ikke virker hele tiden som den skal.

Skrevet

Antar det at det er motoren som stopper. Antar at det er manuell gir. Det kan kanskje være luftmassemåleren men det er jo ikkje godt å si. Kan ikkje du ringe til et autorisert BMW verksted eller bare be de ta en diagnosetest på motoren? Koster 420 spenn.

Skrevet

Takker for svar, jo skal ta diagnose på bilen. men har lite tro på at det kommer til å fungere da motoren går helt fint, når den går:-/

hadde d vært luftmassemåleren ville jeg heller tro at den hadde begynt å jukse, ikke stoppet helt.

har skrudd en del på disse motorene, men aldri vært borti at den bare stopper helt uten forvarsel...

Skrevet

Koble fra lmm så ser du om motoren oppfører seg anderledes eller ikke. værdt å prøve

om det ikke skjer noe som helst når du kobler den av, så er det mest sannsynlig at det er der feilen ligger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...