M-Tech Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 5K ? Nei, skal du ha de må du betale minimum 6, ellers beholder jeg de selv. Det er unasett veldig billig. Dekka alene koster jo nesten 10000kr nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Jeg har akkruat de felga du ønsker deg i innbytte.. men der er dessverre kantkjørt av forrige eier Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Jeg har akkruat de felga du ønsker deg i innbytte.. men der er dessverre kantkjørt av forrige eier Bilder? Kan ta bilder i morgen etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Gjør det, så får vi se. Dekk på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Gjør det, så får vi se. Dekk på de? Sitter michelin Blizzard eller noe om jeg ikke husker helt feil, er litt slitt innerst, men ellers fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thoomasi Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Behold vinterhjula så gir jeg deg 5K Skal ha de som sommerdekk uansett, og for mye gummi på de;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Bytte i 19"?? Se på side 3 i signaturen min ... med rød ring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Nei, dessværre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå