Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Får vel slå til da:) sende bestiling til mailen? ;) mulig eg har den til helgen?
Bare legg inn en bestilling i webshoppen, merk med nick også trekker jeg fra rabatten før du betaler/får det i oppkrav.
Skrevet

Ok, da må dere jobbe ekstra ;-) GSselger disse til 2999,- ink spredere

Har du sjekket sidene våre?

Der står fangeren til 2490,- og vi tar 2990,- med spredere.

I tillegg så får dere 5% rabatt på denne prisen.

Denne prisen har jo vi hatt hele tiden.

Skrevet

Hvorfor det? Vi har våre priser og GS har sine. Vi har jo andre ting vi er billigere enn GS på og vica verca. Det kan jo hende at GS har satt ned prisene sine nettopp på disse.

Men vi kan jo selvsagt se på det, evt sjekke om dette er de samme fangerne vi har.

Hvorfor? Fordi tråden heter: Norges Billigste M-styling. Derfor. Er dere ikke billigst, så er dere ikke billigst.

Skrevet

Hvorfor det? Vi har våre priser og GS har sine. Vi har jo andre ting vi er billigere enn GS på og vica verca. Det kan jo hende at GS har satt ned prisene sine nettopp på disse.

Men vi kan jo selvsagt se på det, evt sjekke om dette er de samme fangerne vi har.

Hvorfor? Fordi tråden heter: Norges Billigste M-styling. Derfor. Er dere ikke billigst, så er dere ikke billigst.

Det står, og jeg siterer: Norges billigste M-styling til E36, E46 og E39? <----- (spørsmålstegn) Tog du han? :roll:

Dessuten så selger vi denne fangeren til 2990,- inkl.kurvelys minus 5% så det er rimeligere enn GS iallefall. ;)

Skrevet

Hei,

Trenger dette:M3 e36 komplett styling og E39 M5 front. Har prser fra annet firma:

E39 M5 front kr 2490ink mva

M3 e36 komplett styling Kr 3490ink mva

Disse prisene er fra finn.no

Dette er uten spredere og tåkelykter.

Skrevet
Hei,

Trenger dette:M3 e36 komplett styling og E39 M5 front. Har prser fra annet firma:

E39 M5 front kr 2490ink mva

M3 e36 komplett styling Kr 3490ink mva

Disse prisene er fra finn.no

Dette er uten spredere og tåkelykter.

Da kjøper du hos dem... :)

Vi driver ikke med dumping, vi driver butikk.

OG dessuten er dette ikke samme settet som vi har, våre sett er i ABS-plast de som Troll Tuning selger er i glassfibe

2490,- er jo samme pris som oss, at vedkommende selger komplett E36 kit for 3490,- for stå for deres regning.

Det er enda billigere på ebay, kjøp der.

Skrevet
Skal bestille en slik til E39

Men jeg kan ikke se at spredere følger med står. Med uttak for kurvelys?? hvordan er passformen

Passformen er veldig bra på disse.

Er uttak for de runde M5 kurvelysa på disse. Om det ikke ligger ut pakketilbud ute så skal få lagt det ut snarest.

Skrevet

Tog an ;)

Jeg har en 99 e39 shadowline. hva trenger jeg for å montere en slik fanger på min bil med tåkelys? Listene, er de løse eller sitter de fast (ikke lysten på å lakke de da de burde matche resten av shadowlinen)

Skrevet
Tog an ;)

Jeg har en 99 e39 shadowline. hva trenger jeg for å montere en slik fanger på min bil med tåkelys? Listene, er de løse eller sitter de fast (ikke lysten på å lakke de da de burde matche resten av shadowlinen)

Tror de er løse, skal sjekke i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...